Брилянтни реклами, които печелят внимание в Кан - V

 Брилянтни реклами, които печелят внимание в Кан - V

Кои са най-страхотните реклами в света от последната година? 

На този въпрос предлага отговор селекцията с номинираните за участие в най-престижното рекламно състезание в света - международния фестивал за креативност в Кан, Франция. Там традиционно се състезават най-отличимите, уникални, трогателни, ефективни, иновативни, идейни, умни и създадени с огромен или с почти никакъв бюджет реклами. 

Фестивалът започна на 17 юни и ще продължи до 24 този месец. В последните дни в поредица ви представяме някои от творбите, които според авторите на изданието за маркетинг Adweek със сигурност заслужават да грабнат наградите в него.

Ето как продължава рекламната прожекция.

...............

"Condensed Ads" - реклама на Geico, от The Martin Agency, Ричмънд, Вирджиния. Geico отново представя реклами в YouTube, които спират или се блокират, "за да не се налага на зрителя досадата да ги гледа". Идеята проработи добре и в телевизията. 

...........

"Tequila Cloud" - реклама на туризма в Мексико, от агенция Lapiz Чикаго. Lapiz създаде наистина уникално климатично събитие - облак, от който вали текила. Експериметът беше проведен в полза на Борда за туризъм на Мексико в Берлин, Германия, по време на най-дъждовния месец в страната. 

.......

"December 21st” - реклама на испанската лотария, от Leo Burnett Мадрид. Видеото трогна хиляди, като разказа за Кармина - жена, която погрешка смята, че е спечелила от лотарията. Цялата местна общност в селцето й съдейства тя да продължи да вярва в това, в ден, преди наистина да се случи. 

 

............

“Stroll” - реклама на Apple, от TBWA\Media Arts Lab САЩ. Лил Бък се движи по улицата, когато внезапно е "освободен" от силата на гравитацията и тръгва из Мексико сити... Причината? Новите слушалки на Apple AirPods. Те дават възможност на фрийстайл танцьорът да стане още по-свободен. 

............

"Кучето Бъстър" - коледната реклама на John Lewis. От агенция adam&eveDDB Лондон. Година след силната кампания за Коледа с дядото на Луната, британските магазини John Lewis и adam&eveDDB продължават напред с още една добра реклама - 2-минутно видео за боксер, живеещ в семейство. Рекламата предложи приятен завършек на 2016 г., която за мнозина беше доста трудна, посочват от Adweek. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ