Брилянтни реклами, които печелят внимание в Кан - V

 Брилянтни реклами, които печелят внимание в Кан - V

Кои са най-страхотните реклами в света от последната година? 

На този въпрос предлага отговор селекцията с номинираните за участие в най-престижното рекламно състезание в света - международния фестивал за креативност в Кан, Франция. Там традиционно се състезават най-отличимите, уникални, трогателни, ефективни, иновативни, идейни, умни и създадени с огромен или с почти никакъв бюджет реклами. 

Фестивалът започна на 17 юни и ще продължи до 24 този месец. В последните дни в поредица ви представяме някои от творбите, които според авторите на изданието за маркетинг Adweek със сигурност заслужават да грабнат наградите в него.

Ето как продължава рекламната прожекция.

...............

"Condensed Ads" - реклама на Geico, от The Martin Agency, Ричмънд, Вирджиния. Geico отново представя реклами в YouTube, които спират или се блокират, "за да не се налага на зрителя досадата да ги гледа". Идеята проработи добре и в телевизията. 

...........

"Tequila Cloud" - реклама на туризма в Мексико, от агенция Lapiz Чикаго. Lapiz създаде наистина уникално климатично събитие - облак, от който вали текила. Експериметът беше проведен в полза на Борда за туризъм на Мексико в Берлин, Германия, по време на най-дъждовния месец в страната. 

.......

"December 21st” - реклама на испанската лотария, от Leo Burnett Мадрид. Видеото трогна хиляди, като разказа за Кармина - жена, която погрешка смята, че е спечелила от лотарията. Цялата местна общност в селцето й съдейства тя да продължи да вярва в това, в ден, преди наистина да се случи. 

 

............

“Stroll” - реклама на Apple, от TBWA\Media Arts Lab САЩ. Лил Бък се движи по улицата, когато внезапно е "освободен" от силата на гравитацията и тръгва из Мексико сити... Причината? Новите слушалки на Apple AirPods. Те дават възможност на фрийстайл танцьорът да стане още по-свободен. 

............

"Кучето Бъстър" - коледната реклама на John Lewis. От агенция adam&eveDDB Лондон. Година след силната кампания за Коледа с дядото на Луната, британските магазини John Lewis и adam&eveDDB продължават напред с още една добра реклама - 2-минутно видео за боксер, живеещ в семейство. Рекламата предложи приятен завършек на 2016 г., която за мнозина беше доста трудна, посочват от Adweek. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
3 необичайни, но ефективни начина да откажете цигарите