Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Carat отново е глобална медийна агенция №1 в света
За осми пореден път Carat беше обявена за медийна агенция №1 в света в излезлия този месец доклад на международната изследователска компания RECMA*.
Според изследването Carat е увеличила разликата между своя резултат и този на следващата агенция в класацията на RECMA от 0.6 пункта през февруари 2015 г. до 1.2 пункта през декември 2016 г. Доброто представяне на агенцията се дължи на затвърждаването на силната й позиция на глобално и локално ниво, като докладът отчита най-високите резултати постигани от Carat до сега на общо 16 пазара. В България Carat е в Топ 3 на най-добрите медийни агенции.
„Много сме горди да запазим титлата Глобална медийна агенция №1 в света за още една година в качественото изследване на RECMA Network Diagnostics Qualitative Evaluation Report. Този резултат е доказателство за силата, която имаме в момента и за нашия ангажимент да предоставяме решения, които трансформират работата на нашите клиенти и са генератор за техния растеж“, коментира Уил Суейни, глобален президент на Carat.
Класацията се базира на оценката на 17 глобални агенции, опериращи в 43 страни. Компаниите биват оценявани по 16 до 19 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, както и ключови ресурси, вложени в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.
В България Carat присъства от пет години и успя да се развие до една от трите най-успешни медийни агенции, с най-силния дигитален профил на пазара у нас и голямо портфолио от локални и глобални клиенти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.