Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Coca-Cola с нова визуална идентичност
Нова визия, нова кампания, нова комуникационна стратегия под обединяващото мото "Един бранд" - Coca-Cola винаги е задавала стандарти в бизнеса и маркетинга, но този път се е устремила към революционна промяна. 130-годишната легенда въвежда изцяло нов подход, в който има единство, но и право на избор.
През годините, в отговор на търсенето на напитки с разнообразни вкусове и съдържание на захар, системата на Coca-Cola по света разработва и налага под нова идентичност различни подбрандове на напитката. Сега компанията ги обединява в "Един бранд", който има обща визуална идентичност и позициониране - промяна, която заявява ангажимент за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки от тях да може да избере своя вариант на Coca-Cola, който най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене.
Така например, представените у нас подбрандове на марката - Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zеro, вече няма да имат различна идентичност, а ще бъдат обединени под един бранд с общо позициониране, дизайн и стил, предлагайки любимия Coca-Cola вкус, но във вариант с или без захар. Така, когато вече си поръчвате Coca-Cola, просто ще бъде достатъчно да уточнявате с или без захар.
От тази пролет българските потребители могат да се наслаждават на новата визия на двата варианта Coca-Cola, а освен това те вече имат възможност да опитат и новия, по-добър вкус на Coca-Cola без захар. Възможността за избор на вариант с или без захар ще бъде подчертана от новото маркетингово послание „Нова визия, същото страхотно усещане, избери своя Coca-Cola вкус“. Глобалната маркетингова стратегия беше представена през 2016 г. Като част от нея, компанията за първи път обедини всички подбрандове на Coca-Cola в една обща глобална кампания с надслов „Taste the Feeling”.
Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус, с който компанията помага на потребителите си да контролират по-добре приема на захар и калории от Coca-Cola. Амбицията на компанията е да увеличи дела на напитките без калории в портфолиото си. Coca-Cola без захар вече има нова визия и нова, подобрена рецепта, за да предложи любимия Coca-Cola вкус, но без захар. Освен това двата варианта на Coca-Cola у нас вече няма да имат отделни кампании, а ще се позиционират заедно във всички комуникационни канали.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.