Coca-Cola с нова визуална идентичност

За първи път в 52-годишната история на марката у насCoca-Cola ще има свои посланици  - изпълнителката Михаела Филева и харизматичният театрален актьор Антон Григоров, които ще заснемат реклами за варианта без захар това лято. Те бяха обявени официалн

Нова визия, нова кампания, нова комуникационна стратегия под обединяващото мото "Един бранд" - Coca-Cola винаги е задавала стандарти в бизнеса и маркетинга, но този път се е устремила към революционна промяна. 130-годишната легенда въвежда изцяло нов подход, в който има единство, но и право на избор. 

През годините, в отговор на търсенето на напитки с разнообразни вкусове и съдържание на захар, системата на Coca-Cola по света разработва и налага под нова идентичност различни подбрандове на напитката. Сега компанията ги обединява в "Един бранд", който има обща визуална идентичност и позициониране - промяна, която заявява ангажимент за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки от тях да може да избере своя вариант на Coca-Cola, който най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене. 

Така например, представените у нас подбрандове на марката - Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zеro, вече няма да имат различна идентичност, а ще бъдат обединени под един бранд с общо позициониране, дизайн и стил, предлагайки любимия Coca-Cola вкус, но във вариант с или без захар. Така, когато вече си поръчвате Coca-Cola, просто ще бъде достатъчно да уточнявате с или без захар.

От тази пролет българските потребители могат да се наслаждават на новата визия на двата варианта Coca-Cola, а освен това те вече имат възможност да опитат и новия, по-добър вкус на Coca-Cola без захар. Възможността за избор на вариант с или без захар ще бъде подчертана от новото маркетингово послание „Нова визия, същото страхотно усещане, избери своя Coca-Cola вкус“. Глобалната маркетингова стратегия беше представена през 2016 г. Като част от нея, компанията за първи път обедини всички подбрандове на Coca-Cola в една обща глобална кампания с надслов „Taste the Feeling”.

Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус, с който компанията помага на потребителите си да контролират по-добре приема на захар и калории от Coca-Cola. Амбицията на компанията е да увеличи дела на напитките без калории в портфолиото си. Coca-Cola без захар вече има нова визия и нова, подобрена рецепта, за да предложи любимия Coca-Cola вкус, но без захар. Освен това двата варианта на Coca-Cola у нас вече няма да имат отделни кампании, а ще се позиционират заедно във всички комуникационни канали.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт