Ребранд - струва ли си?

Ребранд - струва ли си?

Ребрандирането може да се окаже изключително предизвикателен и опасен процес – попитайте някой от Hershey или Airbnb. И двете компании – едно старо и едно младо куче – наскоро разбраха по трудния начин, че един успешен ребранд означава много повече от просто промяна на логото и надежда всичко да мине добре.

Преди да поемете този риск, е важно сериозно да помислите дали въобще нещо трябва да се променя. Ако има изменения в таргет аудиторията ви във времето, е умно решение да се промените заедно с нея. Или пък, ако конкуренцията ви е взела голяма част от пазарния дял, ребрандингът може да ви спаси.

За да решите дали тази стъпка ще си струва, разгледайте следващата инфографика, която отбелязва 8-те най-важни правила, както и няколко примера за успешни и не толкова успешни ребранда, споделени от Ким Шендроу за Entrepreneur.com.

[[{"fid":"348631","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":8647,"width":770,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври