Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Трите ключа към ума на поколението Z
Поколението Z е първото, което не познава живота преди интернет, просто защото е израснало с него. Това са хората, които гледат влогове в YouTube вместо телевизия, могат да се свържат с приятелите си само с няколко клика и имат постоянна връзка с технологиите. За да достигнете до поколението Z онлайн и наистина да го заинтригувате, трябва да обърнете внимание на три ключови елемента.
Значение
Ако целта ви е просто да продавате, можете да забравите за поколението Z. Днешните младежи са готови да купуват от брандове, които отстояват ценности, важни за самите тях. Те са по-сериозни в това отношение от което и да е друго поколение, искат бизнесът да е екологично осъзнат, социално отговорен.
Поколението Z иска да знае какво правите, за да сте устойчиви, как се ангажирате с изменението на климата, борбата с дезинформацията и други важни въпроси.
Нищо не е перфектно
Младежите искат да представят автентична версия на себе си онлайн. Те искат да са наясно на какво попадат в интернет, избягват вече установените правила, имат по-нефилтрирано и уникално присъствие. Те искат брандовете да са свързани с тях в реалния им живот, вместо да продават имиджа на перфектен, естетичен начин на живот.
Отхвърлете лъскавите послания и възприемете по-реалистичен подход към съдържанието си, ако искате да ангажирате младите.
Прозрачност
Това е поколението на предприемачите, което съвсем естествено вижда и придобива дигитални умения чрез онлайн курсове и проучвания.
Младежите могат да използват технологиите, за да изградят кариерата си от нулата. Две трети от тях искат да започнат собствен бизнес. Ако сте прозрачни и покажете как работи вашата компания, това определено ще се хареса на предприемаческата им натура. Покажете как всеки може да стигне до точката, в която да създаде нещо свое, да работи за себе си.
Бъдете прозрачни относно начина, по който оперира компанията ви. Поколението Z го оценява повече, отколкото предполагате.
Рут Матюс за Better Marketing
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.