Трите ключа към ума на поколението Z

Трите ключа към ума на поколението Z

Поколението Z е първото, което не познава живота преди интернет, просто защото е израснало с него. Това са хората, които гледат влогове в YouTube вместо телевизия, могат да се свържат с приятелите си само с няколко клика и имат постоянна връзка с технологиите. За да достигнете до поколението Z онлайн и наистина да го заинтригувате, трябва да обърнете внимание на три ключови елемента.

Значение

Ако целта ви е просто да продавате, можете да забравите за поколението Z. Днешните младежи са готови да купуват от брандове, които отстояват ценности, важни за самите тях. Те са по-сериозни в това отношение от което и да е друго поколение, искат бизнесът да е екологично осъзнат, социално отговорен.

Поколението Z иска да знае какво правите, за да сте устойчиви, как се ангажирате с изменението на климата, борбата с дезинформацията и други важни въпроси.

Нищо не е перфектно

Младежите искат да представят автентична версия на себе си онлайн. Те искат да са наясно на какво попадат в интернет, избягват вече установените правила, имат по-нефилтрирано и уникално присъствие. Те искат брандовете да са свързани с тях в реалния им живот, вместо да продават имиджа на перфектен, естетичен начин на живот.

Отхвърлете лъскавите послания и възприемете по-реалистичен подход към съдържанието си, ако искате да ангажирате младите.

Прозрачност

Това е поколението на предприемачите, което съвсем естествено вижда и придобива дигитални умения чрез онлайн курсове и проучвания.

Младежите могат да използват технологиите, за да изградят кариерата си от нулата. Две трети от тях искат да започнат собствен бизнес. Ако сте прозрачни и покажете как работи вашата компания, това определено ще се хареса на предприемаческата им натура. Покажете как всеки може да стигне до точката, в която да създаде нещо свое, да работи за себе си.

Бъдете прозрачни относно начина, по който оперира компанията ви. Поколението Z го оценява повече, отколкото предполагате.

Рут Матюс за Better Marketing

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ