Dentsu Digital Camp повтори успеха си от миналата година

Dentsu Digital Camp повтори успеха си от миналата година

Dentsu Digital Camp 2018 успя да повтори успеха на първото си издание.

Събитието за маркетинг качи на една сцена 13 лектори, представители на български и глобални медии, на агенции от мрежата на Dentsu Aegis Network и на някои от най-големите български компании. Лекторите говориха пред повече от 650 души за трансформацията на бъдещето чрез технологиите и данните.

Конференцията успя да задържи интереса на всички участници до самия край, съчетавайки теми като връзката между поведението на брандовете и навиците на хората и как това диктува взимането на маркетингови решения, персонализирането на рекламата, създаването на адресируеми послания в многоканална среда, дигиталните трансформации в тютюневата и фармацевтичната промишленост и тенденциите и иновациите, които рушат представата на потребителите за симбиозата между данните и хората.

Публиката на Dentsu Digital Camp се състоеше от медийни и маркетингови професионалисти от България и балканския регион, регионални и местни рекламодатели, собственици на медии и технологични компании. Тя успя да превърне конференцията в място за изграждане на контакти от високо ниво както между участниците, така и с лекторите и парньорите на събитието.

"Dentsu Digital Camp цели да привлече вниманието на всички към тенденциите и огромните промени, които дигиталната икономика налага на обществото ни и да говорим за нещата, които работят наистина добре и за грешките, които никой от нас не трябва да си позволява. Вярвам, че именно събития като това са правилния начин, по който можем да променим бъдещето не само за рекламната индустрия и рекламодателите, но индиректно и за цялото общество, като изграждаме дигитална икономика, която да работи в полза на всички членове на това общество", коментира Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network Bulgaria.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ