Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Етичен маркетинг под знака на COVID-19: Част 2
Продължаваме темата за етичния маркетинг по време на пандемията от COVID-19 с препоръките на фрийлансър мениджъра на социални мрежи, Ники Маккей, споделени за изданието Medium.com. Първите три от тях, които ви представихме по-рано, са да не игнорирате проблема, да се вслушвате в аудиторията си и да реорганизирате съдържанието си, така че да бъде уместно спрямо извънредната ситуация. Ето какво още съветва Маккей.
Фокусирайте се върху вече съществуващите послания
Една от най-големите грешки на много брандове е пренебрегването на вече съществуващите послания. С всички тези мерки, въведени от правителствата, изведнъж всички разбрахме какво е социално дистанциране, самоизолация и т.н., така че ако следващата ви планирана кампания е свързана с темата за сближаването и излизането навън, неизбежно трябва да я преосмислите.
Това не означава задължително да промените целия си бранд и визията си, но да се пригодите максимално към ситуацията. Един от най-добрите начини е чрез посланията, които вече сте изпробвали върху аудиторията си, тези, с чийто отзвук вече сте запознати. Подберете такива, които са актуални за настоящото положение.
Внимавайте с емоциите
Успешно сте „преобразили“ посланията си и аудиторията е приела, че и вие се опитвате да се справите с коронавируса. Сега е шансът ви да сте креативни, но да уважавате новоустановения ред. Важно е да запомните, че ситуацията не засяга само вас, а и потребителите ви, техните роднини и близки, които е възможно дори да се борят с болестта. Винаги можем да намерим светлина в тунела, но трябва да внимаваме дали посланията ни може да засегнат някой негативно. Никога не можем да сме сигугрно кой можем да нараним или обидим.
Не опитвайте веднага да монетизирате усилията си
В крайна сметка, бизнесът си е бизнес, трябват ви приходи, за да оцелеете, да плащате сметките си и заплатите на служителите. Като маркетолог или предприемач, знаете, че имате нужда от пари и за съжаление няма как да избягате от това.
Уместно ли е обаче да го показвате по време на глобална пандемия? Наблягайки на опитите за осъществяване на продажби, може да прекрачите границата на етичното.
Не се опитвайте да увеличавате цените на продуктите или да залъгвате, че някой продукт може да „предпази“ потребителите, когато това не е така, единствено, за да купи от вас.
Възползвайки се от хората точно сега, веднага застрашавате изграденото доверие към бранда ви.
Усещането може да е странно
През последните седмици използвах думите „коронавирус“ и “COVID-19“ в SEO-то си повече пъти, отколкото мога да преброя. Усещането е странно и ще продължи да е такова, докато пандемията отмине и бъде забравена. Особено е да използваш такива думи в опит да привлечеш нови хора към сайта си, но е необходимо.
Ако споделяте важна информация за компанията, продуктите или услугите си, която може да е свързана с вируса, е уместно да използвате и тези думи. Не може да е нормално чувството да оптимизираш неизбежна от ежедневието фраза, свързана със заболяване. Но трябва да се адаптираме.
Тази пандемия изглежда непозната територия за маркетолозите, принудени сме да се справяме с нов начин на живот и да работим абсолютно извън зоната си на комфорт. Нормално е да сме нервни, да допускаме грешки и да преоценяваме съдържанието си за бъдещето.
Подкрепям всеки бизнес, който се опитва да направи маркетинга си работещ в момента.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.