Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook с нови инструменти за бизнеса
Социалната мрежа Facebook въвежда нови инструменти в полза на бизнеса, предаде SocialMediaToday. Те ще позволят на брандовете в по-голяма степен да контролират къде се появяват спонсорираните им публикации.
Целта е да се предотврати рекламирането на компаниите на фона на екстремистко съдържание и език на омразата – проблем, който доведе до изтеглянето на големи брандове от YouTube, като Verizon, GSK, Pepsi и Johnson & Johnson, през 2017 година и загубата на милиони долари печалба от страна на платформата за видео споделяне. Във Facebook for Business ще бъдат добавени също специална секция за създаване на списъци с блокирани потребители и доклади, както и допълнителни филтри.
Социалната мрежа стартира партньорство с контекстуалната платформа Zefr, която ще помогне в усъвършенстването на инструментите за сигурност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.