Facebook тества показването на реклами и в Messenger

Най-голямата социална мрежа Facebook тества внедряването на реклама и в мобилното й приложение за изпращане на съобщения Messenger. Скоро може да започнем да виждаме реклами в него - с това тя би открила ново рекламно пространство в дигиталния свят за рекламодателите. 

Тази седмица компанията започна тестовете "в малък мащаб" в Австралия и Тайланд, съобщава Adweek. Рекламите се появяват под последни разговори в чата на потребителите, по сходен начин както платформата припомня на част от хората, че някой има рожден ден. 

Еди Жанг - продуктов мениджър във Facebook, обяснява в блога на компанията, че хората няма да виждат рекламите в разговорите си с други хора, а като предложения за чат с марки. Ако не кликнат на тях и започнат разговор със съответната марка, ще ги виждат и това ще се брои като преглед в полза на рекламодателя. 

"Бизнесът отдавна ни казва, че е много въодушевен от Messenger като потенциална платформа за достигане на потребители и задвижване на продажби, популяризитане на брандове и покачване на потребителската удовлетвореност", пише той. 

Директните съобщения станаха голям бизнес за Facebook. През ноември компанията започна да дава възможност на брандове да промотират свои Messenger ботове в нюзфийда на хора, чрез таргетирана реклама. Доклад от 2016 г. на eMarketer прогнозира, че Messenger има над 105 млн. потребители само в САЩ. По данни на Facebook, над 1 млрд. съобщения се изпращат в Messenger всеки месец. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ