Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|ФАРА 2018 предстои в Пловдив
Най-големият фестивал за рекламна креативност в България - ФАРА, ще бъде организиран през юни в Пловдив. Това съобщават представители.
Заявки за тазгодишното издание на Фестивала ще се приемат до 30 април. Събитието ще се състои в Пловдив от 7 до 9 юни, в Дома на културата „Борис Христов“. То ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 година.
Комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 категории в следните раздели: „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“, „Дигитални форми и креативно използване на медиа“, „Кампании“.
Освен вдъхновяващо съревнование на креативни идеи, ФАРА е и престижен форум за обучение с международни лектори и място за сверяване на часовника с тенденциите в индустрията по света.
Лекционният панел тази година е под мотото „Креативност и ефективност“ и включва авторитетни имена с богат практически опит и награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.
В конкурсната програма на ФАРА 2018 могат да участват само комуникационни агенции, а заявки се приемат на интернет сайта www.fara.bg или на място в Българската асоциация на комуникационните агенции.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.