Филип Котлър за брандинга

Филип Котлър за брандинга

Потребителите имат емоции към един бранд, не е достатъчно да кажат, че познават един бранд. Това казва Филип Котлър, определян за бащата на съвременния маркетинг. В своя лекция по време на Лондонския бизнес форум той обръща внимание на факта, че брандингът е съществена част от позиционирането на всяка компания на пазара.

Освен това според 89-годишния маркетинг гуру създаването на силен бранд не е работа само на маркетинг екипа, а водещ принцип за всички, работещи в една компания. По темата чуйте още от самия него.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайски гиганти даряват милиони след най-смъртоносния пожар в Хонконг от 1948 г. насам
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
Франция официално въвежда доброволна военна служба от следващото лято
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Deepfake измамите: Най-скъпата заблуда в дигиталната ера