Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Финансовите услуги рекламират най-много в телевизията (Инфографика)
Кои са предпочитаните канали за реклама от сектора на финансовите услуги? Изследователската агенция Нилсен Адмосфер обръща внимание на инвестициите на финансовите институции в реклама през изминалата 2019 година в новия брой от специалната си поредица NIELSEN mini.
Данните от рекламния мониторинг на Nielsen Admosphere Bulgaria разкриват, че най-голяма част от рекламата в категория „Финансови услуги“ е концентрирана в телевизията. По този показател тя изпреварва убедително радиото и пресата. През 2019 година подкатегорията „Небанкови кредитни услуги“ се нарежда на първо място по инвестирани брутни рекламни бюджети.
Съвсем очаквано, разпределението на инвестираните през изминалата година брутни рекламни бюджети в телевизия, радио и преса показа, че телевизията продължава да бъде най-популярната медия и сред рекламодателите в категория „Финансови услуги“. Това ни мотивира да насочим своя анализ към телевизионната реклама и да разберем кои са най-активно рекламираните продукти и услуги в категорията според реализираните TRP’30 сред зрителите на възраст 15 и повече години.
Данните показват, че през 2019 година подкатегорията „Небанкови кредитни услуги“ събира най-голям брой реализирани TRP’30, въпреки спадът от 15% спрямо предходната 2018 година. На второ място се нареждат „Потребителските кредити“, които реализират близо 22 500 TRP’30, което е с 10% по-малко от 2018 година. Третото място се държи от „Ипотечните и жилищни кредити“, които бележат ръст от 8%.
През 2019 година цялата категория „Финансови услуги“ отбелязва спад от 13%. Причина за това е не само спадът при „Небанковите кредитни услуги“ и „Потребителските кредити“, но и при подкатегории като „Кредитни карти“, „Бизнес кредити“, „Лизингови услуги“, „Разплащания и парични преводи“ и други. Разгледайте кратката инфографика!
[[{"fid":"350454","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":804,"width":830,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.