Fjällräven избра United Partners за комуникационен партньор в България

Fjällräven избра United Partners за комуникационен партньор в България

Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), известна със своята функционална и издръжлива екипировка за живот на открито, и разбира се, с иконичната раница Kånken, избра United Partners за своя комуникационна агенция в България. Емблематичната шведска марка открива първия си фирмен магазин в София през март, като част от плановете си за развитие в района на Югоизточна Европа. United Partners ще подкрепи навлизането на Fjällräven на българския пазар с комуникационна стратегия, целяща да повиши информираността за марката и нейните продукти, вариращи от облекла като панталони и якета, до екипировка като раници, палатки и спални чували.

„Щастливи сме, че в лицето на United Partners открихме опитен и изключително професионален комуникационен партньор, - агенция, която разбира марката Fjällräven, както и нашите основни ценности, осигурява ни ценни анализи на пазара в комбинация с правилните методи за едно успешно развитие на бранда тук. , сподели Санела Крисат, заместник главен оперативен директор и маркетинг ръководител на Fenix ​​Outdoor Emerging Markets GmbH.

„ Fjällräven е пример за устойчив бранд с богата история, който създава емблематични дрехи и аксесоари в полза и на хората, но и на природата. Нашите ценности като компания съвпадат чудесно с тези на Fjällräven, затова сме напълно подготвени за това съвместно начинание“,  допълни Мария Гергова-Бенгтссон, основател и CEO на United Partners.

Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие в над 30 държави, една от които ще бъде и България. Заедно с Hanwag и Primus, Fjällräven е част от Fenix Outdoor AB. Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда.  Fjällräven насърчава и вдъхновява хората да се наслаждават и пазят природата, както и да прекарват повече време сред нея.Продуктовата гама на FJÄLLRÄVEN включва облекла и аксесоари за дейности на открито за мъже и жени, както и раници, палатки и спални чували. Компанията е инициатор на две популярни събития на открито – FJÄLLRÄVEN Classic и FJÄLLRÄVEN Polar, които привличат хиляди участници всяка година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
На днешната дата, 22 октомври. Рождениците днес
Застаряването на населението се задълбочава: 24% от хората у нас са над 65 години
Как да се сдобиете с всичко, което поискате
Лидерство и изкуството да задаваш въпроси
Инвестиция отвъд числата - или когато качеството е по-важно от количеството
Христо Иванов пред президента: Носителят на третия мандат ще трябва да бъде посредник