Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Fjällräven избра United Partners за комуникационен партньор в България
Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), известна със своята функционална и издръжлива екипировка за живот на открито, и разбира се, с иконичната раница Kånken, избра United Partners за своя комуникационна агенция в България. Емблематичната шведска марка открива първия си фирмен магазин в София през март, като част от плановете си за развитие в района на Югоизточна Европа. United Partners ще подкрепи навлизането на Fjällräven на българския пазар с комуникационна стратегия, целяща да повиши информираността за марката и нейните продукти, вариращи от облекла като панталони и якета, до екипировка като раници, палатки и спални чували.
„Щастливи сме, че в лицето на United Partners открихме опитен и изключително професионален комуникационен партньор, - агенция, която разбира марката Fjällräven, както и нашите основни ценности, осигурява ни ценни анализи на пазара в комбинация с правилните методи за едно успешно развитие на бранда тук. , сподели Санела Крисат, заместник главен оперативен директор и маркетинг ръководител на Fenix Outdoor Emerging Markets GmbH.
„ Fjällräven е пример за устойчив бранд с богата история, който създава емблематични дрехи и аксесоари в полза и на хората, но и на природата. Нашите ценности като компания съвпадат чудесно с тези на Fjällräven, затова сме напълно подготвени за това съвместно начинание“, допълни Мария Гергова-Бенгтссон, основател и CEO на United Partners.
Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие в над 30 държави, една от които ще бъде и България. Заедно с Hanwag и Primus, Fjällräven е част от Fenix Outdoor AB. Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. Fjällräven насърчава и вдъхновява хората да се наслаждават и пазят природата, както и да прекарват повече време сред нея.Продуктовата гама на FJÄLLRÄVEN включва облекла и аксесоари за дейности на открито за мъже и жени, както и раници, палатки и спални чували. Компанията е инициатор на две популярни събития на открито – FJÄLLRÄVEN Classic и FJÄLLRÄVEN Polar, които привличат хиляди участници всяка година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.