Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|GfK: Британците купуват все повече черна и бяла техника
Покупките на „дълготрайни консумативи“, като таблети, компютри, машинки за подстригване и хладилници, са се увеличили. Данните от доклад на германския изследователски институт GfK показват, че приходите в този сегмент ще нараснат до 42% на годишна база през 12-тата седмица на 2020 г., като онлайн покупките ще заемат 50% от пазара. Доклад показва още, че хората все още харчат пари, въпреки спадовете при доверието сред потребителите.
„Очевидно мебелите и автомобилите в момента не се справят блестящо, но други бизнеси, които правят живота по-поносим вкъщи се справят“, казва Статън.
Доверието сред потребителите вследствие забавянето на икономиката във Великобритания е отчело спад от 2 пункта до -9 през март, показва още докладът.
Най-новите данни обаче обхващат само първите две седмици на март, когато още не бяха приложени строги мерки за социално дистанциране и карантина, така че вероятно доверието се е влошило значително оттогава, съобщава Marketingweek.
Оценката на хората за собствените им финанси през следващите 12 месеца трябва да се разглежда като „червена зона“, казва директорът на отдела по клиентски стратегии на GfK Джо Статън. Мярката за доверие намалява с три пункта до резултат от три през март. „Този спад е най-важният показател“, казва той.
„Не може да се направи много по отношение на глобалната икономика. Но относно личното си финансово положение, всеки знае колко изкарва и колко харчи. Така че може да си направи сметка за следващите 12 месеца и ако продължи да работи, лихвите не се покачват, инфлацията е наред, тогава ситуацията може да завърши добре“.
„Това наистина е моментът, в който можете да изградите големи дивиденти от собствения си бранд, ако сте в синхрон с начина, по който клиентите ви мислят или се чувстват", допълва той.
Докато GfK очаква, че потребителските разходи ще прекъснат, Статън казва, че сега е моментът известните марки да покажат на какво са способни, тъй като потребителите търсят сигурност.
„Марки, които могат да предложат уверение за качеството, компании, които се отнасят добре към персонала си и такива с цялостен подход към благосъстоянието на клиентите и персонала си, е време да заблестят“, казва той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.