Google и Facebook подават ръка на малкия бизнес

Google и Facebook подават ръка на малкия бизнес

Рекламата в Google и Facebook често е непосилна задача за малкия бизнес - алгоритмите са сложни, а конкуренцията непосилна. Технологичните гиганти обаче са наясно с това предизвикателство и постоянно търсят начини да улеснят специфичната група от нови компании, така че да не губят кураж и евентуално да решат да похарчат бюджета за реклама на друго място. Свежите примери в тази посока са от тази седмица, когато платформите Google и Facebook представиха по два нови инструмента, насочени към малкия бизнес.

Инструментите на Google

са насочени към т.нар. сезонни и афинитетни аудитории. Афинитетни са тези потребителските аудитории, които вече са показали силен интерес към предлаганите от една компания продукти. Обикновено целта на последващите взаимодействия с тях е да се увеличи информираността на бранда и да бъде осъществена повторна продажба.

Добавяйки тази аудитория към стратегията, дава възможност на всеки бизнес много по-прецизно да достигне до своите таргет потребители. От Google съобщават, че автомобилният конгломерат Volkswagen е използвал този подход, в резултат на което е увеличил конверсиите си с 250%.

Facebook провежда над 200 обучения

по света, за да обучи рекламодателите как да използват новите два инструмента. Първият инструмент са шаблони, които ще помогнат на над 140 млн. бизнес потребители да персонализират по-добре историите, които публикуват. Целта е да си спестят нуждата от консултация с външни специалисти.

Компанията въвежда подобрения и в Instagram Messenger, така че малкият бизнес да използва изкуствен интелект за по-лесно разпращане и незабавен отговор на потребителите, дори в най-заетото време от деня, както и за по-добра организация на съобщенията.

Източник: Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес