Google и Facebook подават ръка на малкия бизнес

Google и Facebook подават ръка на малкия бизнес

Рекламата в Google и Facebook често е непосилна задача за малкия бизнес - алгоритмите са сложни, а конкуренцията непосилна. Технологичните гиганти обаче са наясно с това предизвикателство и постоянно търсят начини да улеснят специфичната група от нови компании, така че да не губят кураж и евентуално да решат да похарчат бюджета за реклама на друго място. Свежите примери в тази посока са от тази седмица, когато платформите Google и Facebook представиха по два нови инструмента, насочени към малкия бизнес.

Инструментите на Google

са насочени към т.нар. сезонни и афинитетни аудитории. Афинитетни са тези потребителските аудитории, които вече са показали силен интерес към предлаганите от една компания продукти. Обикновено целта на последващите взаимодействия с тях е да се увеличи информираността на бранда и да бъде осъществена повторна продажба.

Добавяйки тази аудитория към стратегията, дава възможност на всеки бизнес много по-прецизно да достигне до своите таргет потребители. От Google съобщават, че автомобилният конгломерат Volkswagen е използвал този подход, в резултат на което е увеличил конверсиите си с 250%.

Facebook провежда над 200 обучения

по света, за да обучи рекламодателите как да използват новите два инструмента. Първият инструмент са шаблони, които ще помогнат на над 140 млн. бизнес потребители да персонализират по-добре историите, които публикуват. Целта е да си спестят нуждата от консултация с външни специалисти.

Компанията въвежда подобрения и в Instagram Messenger, така че малкият бизнес да използва изкуствен интелект за по-лесно разпращане и незабавен отговор на потребителите, дори в най-заетото време от деня, както и за по-добра организация на съобщенията.

Източник: Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Президентът наложи вето върху решението за назначаване на особен управител в Лукойл
Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
Корупционен скандал в Украйна: $100 млн. източени от енергетиката, кой е виновен?
Силна магнитна буря може да доведе до появата на сияние над България
Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца