Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Говори, когато има за какво“: Рекламните тенденции от „Супербоул“ 2020
Знаменитостите доминираха на „Супербоул“ тази година – Джон Леджънд, Силвестър Сталоун, Крис Еванс, Мартин Скорсезе и Крис Рок са само една малка част от всички познати лица, включени в рекламите на брандовете. По данни на Kantar Media за реклама на финала на НФЛ са похарчени приблизително 435 млн. долара. Преобладаваха клиповете от организации в автомобилния сектор, като само тяхната обща стойност е 80 млн. долара.
Ето кои са важните тенденции, които бяха демонстрирани в очаквано скъпите кампании.
Сторителингът е важен
Продължителността на рекламите на „Супербоул“ се увеличава постепенно. Тази година бяха представени 26 реклами с дължина 30 секунди, 24 с дължина 60 секунди, както и две видеа, дълги 90 секунди. Анализатори обясняват, че брандовете искат да се потопят в сторителинга, особено когато имат толкова големи аудитории. Това е труднопостижимо в половин минута, затова те залагат на по-дългия формат.
Трябва да си в контекст
След смъртта на легендарния баскетболист Коби Брайънт, само седмица преди „Супербоул“, редица брандове промениха рекламите си, за да изразят своята съпричастност и да бъдат в контекста на събитията. Някои от компаниите, чиито видеа включваха трагични случаи или хеликоптери, изрязаха сцените. Според комуникационните специалисти обаче, нанасяйки корекции, брандовете неволно са се въвлекли в дискусията за Коби.
Поглед към бъдещето
4 бранда обвързаха кампаниите си с Космоса тази година – Walmart, Olay, SodaStream и Turkish Airlines. Има две причини за това – на първо място, той пресъздава неутрална територия, на фона на раздвоенията на потребителите за всичко тук, на Земята. От друга страна, се създава настроението от космическата надпревара през 60-те, която продължава и до днес.
Говори, когато има за какво
New York Life, Porsche и Cheetos са сред марките, които се върнаха като рекламодатели на „Супербоул“ след прекъсване, продължило 1-2 десетилетия, за да лансират новите си предложения, показвайки, че полагат усилия да участват само тогава, когато имат нещо важно за казване.
По материал на Adweek.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.