Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мъск и наследството на Стив Джобс
Стив Джобс никога не може да бъде заменен на 100%, но маркетинг тактиките му и иновациите са очевидни при Илон Мъск, пише за Medium Дейвид О.
Стив Джобс
Той е легенда, но ако прочетете историята му, ще установите, че не е толкова технологичен гений, колкото визионер. Едно от нещата, които най-много ме впечатлиха беше как си представя мишката. В свое интервю Дейвид Кели, човекът, проектирал първата компютърна мишка на Apple, споделя, че Стив дал много конкретни подробности за това как трябва да изглежда тя, дори визуализирал какво би било потребителското изживяване от нея.
Джобс е истинска емблема в иновациите с постоянното избутване на екипа на компанията му до краен предел, така че да направи неща, смятани за невъзможни. Духът му е ненадминат в днешния свят на предприемачите. И все пак, мнозина следват неговата маркетинг проницателност. Сред тях е и изпълнителният директор на Apple, Тим Кук.
Илон Мъск
Винаги съм имал съмнения за рентабилността на Илон Мъск и Tesla. Всъщност гледах доводите на мениджъра на хедж фондове Джим Шанос за това защо компанията ще пропадне под ръководството на Илон. И беше доста убедителен.
Нямах причина да отхвърлям аргументите, но Илон изглежда като човек, в който можеш да вярваш. Честно казано, никога не съм влагал много мисъл за колите на Tesla. Характеристиките изглеждат впечатляващи, в комбинация с факта, че са електрически. Визуалната връзка обаче не е там. Цената е убедителна, но и други автомобили в този диапазон са също много привлекателни.
Наскоро нещо се промени.
Пикапът Cybertruck
За първи път Tesla създаде кола, която зашемети хората от пръв поглед. Знам, че може да кажете, че не ви харесва, но ето един урок, който и аз научих неотдавна.
Има два вида продукти, зависещи от визията, за да станат успешни. Първите са тези, които изглеждат красиво и магнетично, вторите – онези, които изглеждат грозно и нелепо. Общото между тях е, че предизвикват човешка емоция.
Най-лошият вид са неутралните продукти. Взирайки се в Cybertruck, веднага си изграждате мнение, защото предизвиква емоциите ви. Почти е невъзможно да не заемете страна.
Маркетинг наследство
Преди Tesla беше като Apple без своя iPhone, затова беше много лесно да предскажеш, че може и да не проработи. Илон Мъск е иновативен и в това няма грам съмнение, освен това е упорит, подобно на Стив Джобс. Единствената разлика е в маркетинга и изглежда, че сега създателят на Tesla вече се справя.
В обобщение, маркетингът на Tesla едва сега стартира:
- Готин шеф – да
- Принципи – да
- Иновации – да
- Социална отговорност – да
- Лоялна фен база – да
- Готин продукт – да
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.