Инфографика: Трендовете на годината в дигиталните платформи

Инфографика: Трендовете на годината в дигиталните платформи

Употребата на дигиталните платформи се промени значително през 2020 г. с локдауна и опитите за ограничение на разпространението на COVID-19, принудили хората да търсят алтернативни начини за социализация, пазаруване, работа. Това зароди нови тенденции и подходи в начина, по който бизнесът се свързва с целевите си пазари, пише Social Media Today.

Затова и екипът на tech.co очертава шестте най-важни тенденции в употребата на дигиталните платформи за 2021 година в следващата инфографика.

[[{"fid":"369552","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2943,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 4 до 10 август
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Разкрития: Финансистът Епстийн е продавал тайните на принц Андрю на Мосад и други шпионски централи
Германия изпрати пет изтребителя Eurofighter за дежурства в небето на Полша
Индия разкритикува ЕС и САЩ за търговията им с Русия, след като Тръмп заплаши Ню Делхи с по-високи мита
Новата икономика: „Зелените“ енергии също имат отрицателно въздействие върху околната среда
Уолстрийт предупреждава инвеститорите да се подготвят за спад на акциите
Главният прокурор на САЩ разследва екипа на бившия президент Обама за фалшиви данни за руска връзка в изборите