Инфографика: Трендовете на годината в дигиталните платформи

Инфографика: Трендовете на годината в дигиталните платформи

Употребата на дигиталните платформи се промени значително през 2020 г. с локдауна и опитите за ограничение на разпространението на COVID-19, принудили хората да търсят алтернативни начини за социализация, пазаруване, работа. Това зароди нови тенденции и подходи в начина, по който бизнесът се свързва с целевите си пазари, пише Social Media Today.

Затова и екипът на tech.co очертава шестте най-важни тенденции в употребата на дигиталните платформи за 2021 година в следващата инфографика.

[[{"fid":"369552","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2943,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
„Трябва да ни дадат магнити“: Тръмп предупреждава за 200% мита върху Китай, ако износът бъде ограничен
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Новата икономика: Нов световен ред се заражда в предлагането на облекло
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ