Инфографика: Всичко, което брандовете трябва да знаят за Clubhouse

Инфографика: Всичко, което брандовете трябва да знаят за Clubhouse

Дали може вашият бранд да се впише в най-новата популярна социална мрежа? Clubhouse отчита огромен ръст на потребителите през последните няколко месеца. Всеки от тях се присъединява към платформата след покана от вече съществуващ потребител, за да получи възможността да комуникира чрез аудио записи с общността.

Все още е прекалено рано да прогнозираме какво може да е бъдещето на Clubhouse – големите играчи като Facebook вече разработват конкуренти на социалната мрежа в опит да задържат потребителите си.

Какво обаче трябва да знаят за Clubhouse брандовете до момента? Екипът на технологичната компания Branex обобщава в следващата инфографика.

[[{"fid":"371984","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":6237,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Институтът „Пастьор“: Мутация може да превърне птичия грип в пандемия, по-лоша от COVID
На днешната дата, 28 ноември. Рождениците днес
Как да направите добро впечатление на нова работа?
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
Китайски гиганти даряват милиони след най-смъртоносния пожар в Хонконг от 1948 г. насам