Инфографика: Всичко, което брандовете трябва да знаят за Clubhouse

Инфографика: Всичко, което брандовете трябва да знаят за Clubhouse

Дали може вашият бранд да се впише в най-новата популярна социална мрежа? Clubhouse отчита огромен ръст на потребителите през последните няколко месеца. Всеки от тях се присъединява към платформата след покана от вече съществуващ потребител, за да получи възможността да комуникира чрез аудио записи с общността.

Все още е прекалено рано да прогнозираме какво може да е бъдещето на Clubhouse – големите играчи като Facebook вече разработват конкуренти на социалната мрежа в опит да задържат потребителите си.

Какво обаче трябва да знаят за Clubhouse брандовете до момента? Екипът на технологичната компания Branex обобщава в следващата инфографика.

[[{"fid":"371984","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":6237,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Бюджет 2026 е готов, данъците няма да се пипат
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Митове и реалност: Какво се случи с лихвите по кредитите в Хърватия след въвеждането на еврото?
Птичият грип настъпва: държавите в Европа затварят птицевъдни ферми
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Общественият съвет за Националната детска болница подава оставка
Apple е готова да плаща над 1 млрд. долара годишно на Google за AI модел на Siri