Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новият рекламен канал на хоризонта
След възхода на TikTok водещите социални мрежи не пропуснаха да създадат свои собствени инструменти, подобни на приложението за кратки видеа. Такава стъпка предприе и Instagram с добавката си Reels, която позволява заснемане и споделяне на 15-секундни клипове онлайн. Няколко факта, споделени от платформата Influencer Marketing Hub, разкриват потенциала на Reels да се развие като успешен и продуктивен рекламен канал. Ето част от тях.
Reels навлиза на все повече пазари
Експанзията на инструмента продължава, включително в Европа, където стана достъпен за Германия и Франция в края на юни. Интересна тенденция в Индия е, че след лансирането изтеглянията на Instagram са се увеличили с 800 хил. до 7.8 млн. само в рамките на един месец. Първоначално услугата бе тествана в Бразилия в края на ноември 2019 година.
Увеличава се е времето, което потребителите прекарват в Instagram
Потребителите в Индия възприемат добре новия инструмент, а времето им, прекарано в Instagram, се е увеличило с 3.5% след лансирането на Reels.
20 от 30 отбора в НБА ползват Reels
Според платформата Conviva две трети от отборите на Националната баскетболна асоциация са публикували поне едно видео в Reels от лансирането му в САЩ на 5 август.
Louis Vuitton събира средно по 7 млн. гледания
Модният гигант сподели внушителни резултати в платформата, имайки предвид факта, че тя тепърва навлиза и се развива на пазарите по света. Позитивна статистика споделят още брандът за гримове Sephora, който събира средно 453 хил. гледания, както и Red Bull със своите над 2.4 млн. гледания.
Junesixtyfive събира над 2.7 млн. гледания
Платформата влияе благоприятно и на създателите на съдържание. Модната инфлуенсърка с псевдоним junesixtyfive вече се радва на огромна гледаемост.
Reels е страхотна добавка за развитие на бранд акаунтите и колкото повече се разработва, толкова по-интересно ще става как си колаборират брандовете и инфлуенсърите в нея. Ангажиранията се увеличават отсега, защото потребителите получават онова, което искат – повече и повече визия за сметка на текстовото съдържание.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.