Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Искате успех? Рискувайте!
„Така сме го правили винаги“ – тези думи могат да убият цял един бизнес. Не можете да очаквате да се разраствате, ако продължавате да правите абсолютно едно и също нещо, особено по отношение на маркетинга. Трябва да експериментирате, да поемате рискове и да правите нови неща за потребителите си.
Това означава, че опитите ви невинаги ще завършват така, както сте очаквали, но те в никакъв случай не са безполезни – всеки провал е още един урок за бизнеса ви.
Обмислете добре какво точно ще правите
Може би е изкушаващо да изпробвате всичко наведнъж. Това е страхотно, но всъщност трябва да опитвате методично. Тествайте нови маркетинг техники една по една и чак след като сработят, опитайте да ги комбинирате. Например създайте едно видео, публикувайте го и ако се възприеме добре от потребителите, изградете около него цяла кампания в социалните медии.
Задължително си поставяйте цели
С всеки опит да въведете нов елемент в стратегията си трябва да си поставяте и някаква крайна цел. Искате ли нови потребители? Или може би продажби от настоящите такива? По този начин ще се ориентирате по-добре с какви средства да експериментирате и в кой момент сте постигнали успех.
Вижте някои от примерите за експерименти, които да изпробвате!
В имейлите
- Опитайте да изписвате числата и по двата начина, например „12 начина да стилизирате късата си коса“ и „Дванадесет начина да стилизирате късата си коса“. След това, с помощта на платформи като MailChimp и Constant Contact, вижте при кой от двата варианта сте постигнали по-висок процент отваряния на имейла си.
- Използвайте собствените имена или фамилиите на потребителите си, например: „Иван, имаме ексклузивна оферта само за теб“ и „Г-н Иванов, имаме ексклузивна оферта само за Вас“
- Промотирайте намаленията си чрез имейла
- Напишете няколко различни фрази върху call-to-action бутоните си
В уебсайта
- Направете две различни визии за една и съща оферта, за да видите коя от двете има по-добър резултат – пробвайте с различни цветове, фрази и т.н.
- Промотирайте разнообразни продукти на началната страница
- Изпробвайте различни call-to-action бутони, опитайте и без тях
- Създайте няколко различни изгледа на продуктите в каталога си – пробвайте с по-големи и по-малки икони, карусели, анимации и т.н.
При рекламите в социалните медии
- Добавете нови критерии за потребители в спонсорираните си постове
- Напишете няколко различни копита за рекламите си, за да видите кое работи най-добре
- Опитайте да направите уебинар чрез Facebook или Instagram Live, като съобразите темата с интересите на потребителите и собствения си бизнес
Помнете да не правите прекалено много експерименти, защото накрая ще се изгубите в тях, без да можете да отчетете кои от тях са наистина работещи за вас.
По материал на Medium.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.