Искате успех? Рискувайте!

Искате успех? Рискувайте!

„Така сме го правили винаги“ – тези думи могат да убият цял един бизнес. Не можете да очаквате да се разраствате, ако продължавате да правите абсолютно едно и също нещо, особено по отношение на маркетинга. Трябва да експериментирате, да поемате рискове и да правите нови неща за потребителите си.

Това означава, че опитите ви невинаги ще завършват така, както сте очаквали, но те в никакъв случай не са безполезни – всеки провал е още един урок за бизнеса ви.

Обмислете добре какво точно ще правите

Може би е изкушаващо да изпробвате всичко наведнъж. Това е страхотно, но всъщност трябва да опитвате методично. Тествайте нови маркетинг техники една по една и чак след като сработят, опитайте да ги комбинирате. Например създайте едно видео, публикувайте го и ако се възприеме добре от потребителите, изградете около него цяла кампания в социалните медии.

Задължително си поставяйте цели

С всеки опит да въведете нов елемент в стратегията си трябва да си поставяте и някаква крайна цел. Искате ли нови потребители? Или може би продажби от настоящите такива? По този начин ще се ориентирате по-добре с какви средства да експериментирате и в кой момент сте постигнали успех.

Вижте някои от примерите за експерименти, които да изпробвате!

В имейлите

  • Опитайте да изписвате числата и по двата начина, например „12 начина да стилизирате късата си коса“ и „Дванадесет начина да стилизирате късата си коса“. След това, с помощта на платформи като MailChimp и Constant Contact, вижте при кой от двата варианта сте постигнали по-висок процент отваряния на имейла си.
  • Използвайте собствените имена или фамилиите на потребителите си, например: „Иван, имаме ексклузивна оферта само за теб“ и „Г-н Иванов, имаме ексклузивна оферта само за Вас“
  • Промотирайте намаленията си чрез имейла
  • Напишете няколко различни фрази върху call-to-action бутоните си

В уебсайта

  • Направете две различни визии за една и съща оферта, за да видите коя от двете има по-добър резултат – пробвайте с различни цветове, фрази и т.н.
  • Промотирайте разнообразни продукти на началната страница
  • Изпробвайте различни call-to-action бутони, опитайте и без тях
  • Създайте няколко различни изгледа на продуктите в каталога си – пробвайте с по-големи и по-малки икони, карусели, анимации и т.н.

При рекламите в социалните медии

  • Добавете нови критерии за потребители в спонсорираните си постове
  • Напишете няколко различни копита за рекламите си, за да видите кое работи най-добре
  • Опитайте да направите уебинар чрез Facebook или Instagram Live, като съобразите темата с интересите на потребителите и собствения си бизнес

Помнете да не правите прекалено много експерименти, защото накрая ще се изгубите в тях, без да можете да отчетете кои от тях са наистина работещи за вас.

По материал на Medium.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Bloomberg: Китайският лидер Си Дзинпин провежда най-голямата чистка на генерали от времето на Мао
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември