Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да изградите маркетинг стратегията за 2021 година: Част 2
В последните дни от предизвикателната 2020 година маркетолозите вече гледат към следващите 365 дни. Времето за планиране на маркетинг стратегията вече настъпи, а от платформата Three Girls Media описват няколко основни стъпки, които брандовете не трябва да подминават в този процес.
Първите 4 стъпки от него са равносметката от изминалата година, нов преглед на таргет аудиториите, поставянето на нови цели и брейнсторминга на тактиките към постигането им. Ето кои са останалите 4.
Стъпка 5: Помислете за времето и ресурсите си
Може да имате много и разнообразни фантастични идеи, но ако не наблегнете на разпределянето на бюджета, вероятно няма да ги осъществите. Въпреки че може да не успеете да осъществите всичко, което искате, определянето на целите, бюджета, времето и ресурсите, с които разполагате, ще помогнат да установите къде да бъде фокусът.
Стъпка 6: Разпишете маркетинг стратегията
Определяйте приоритетите си месец за месец, след това избройте тактиките, които планирате да прилагате. Това помага да визуализирате колко различни маркетингови дейности се ангажирате да извършвате.
След като изготвите стратегията, въвеждайте детайли по месеци, за да ви е лесно да следите последователността.
Стъпка 7: Приведете стратегията в действие
Една стратегия е безполезна, ако не бъде следвана. Разпишете индивидуалните дейности и ги разпределете в календара си, не забравяйте да добавите и краен срок, към който да се придържа целият екип.
Стъпка 8: Следете анализите
Всеки месец преглеждайте събраните данни, за да прецените как се справяте. Проверете анализите от Google Analytics, кликовете в имейла, статистиките за социалните медии и т.н.
В средата на годината можете да преразгледате кое работи и кое – не, за да сте готови да изместите фокуса към област, в която брандът се представя по-добре.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Министърът на финансите на САЩ: Китай одобри сделката за TikTok
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |НАП продава автогарата в Перник
Политика |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.