Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ето, Инстаграм започва да работи за вас!
Освен място за споделяне на преживявания ежедневно, Инстаграм е и още един канал, по който бизнесът може да достигне до своите целеви аудитории. Ако искате тази социална мрежа да е част от стратегията ви за дигиталното промотиране на бранда, има няколко неща, които трябва да се вземат под внимание. За тях споделя Вероника Белмънт, водещ на подкаст и продуктов мениджър в Adobe, където една от отговорностите ѝ са именно социалните медии.
Имайте поглед и усещане за постовете си
Всички знаем колко е важен добрият бранд, но да бъде пренесено всичко това визуално в Инстаграм също е важно. Брандовете и инфлуенсърите използват трикове като Lightroom (платформа, която позволява публикуване на снимки едновременно от няколко профила) или последователността в съдържанието, която създава у потребителите чувство на близост. Плюс това, започват да очакват съдържанието ви всеки ден.
Бъдете почитател
Ако искате потребителите да са почитатели на бранда ви, тогава вие трябва да сте техен почитател. Открийте хората, които отговарят на посланието, което брандът ви се опитва да предаде. Ако имате марка фитнес, открийте инфлуенсърите в тази сфера, последвайте ги и взаимодействайте с тях в Инстаграм. Коментирайте постовете им, харесвайте ги и т.н., но се уверете, че е автентично. Хората могат да усетят фалшивото отношение (или ботовете) от километри и това може повече да нарани репутацията, отколкото да помогне. И най-важното, публикувайте съдържание от потребителите си! Това показва колко оценявате своите посетители и фенове.
Възползвайте се от инструментите
Инстаграм позволява да правите шопинг постове, така че ако продавате стоки, се уверете, че използвате този важен инструмент. Ако Инстаграм е мястото, където са и вашите потребители (за някои брандове може да не е), тогава направете възможно най-лесно това да купуват от вас. Уверете се, че изображенията са чисти и красиви и че имате активен бизнес акаунт, свързан с Фейсбук страницата.
Създайте си календар
Публикуването на дневна база е най-добрият начин да напомняте за вас на потребителите. Създаването на календар на съдържанието позволява да имате бъдещ план за всички неща, които искате да комуникирате. Може би планирате постове за празниците или планирате специална промоция. Предварителното подготвяне на съдържание ще направи много по-лесно тези постове да излязат точно тогава, когато могат да са най-ефективни.
Използвайте шаблони
Подготвените от професионалисти дизайни на шаблони са добра стартова точка, от която да започне работата по създаване на съдържание. Освен това, ако използвате няколко социални мрежи за промотиране на бранда или бизнеса си, размерът на шаблоните може да се променя. Единствено трябва да запомните кога ви трябва 1:1, 16:9 или други пропорции.
Хаштагът е ваш приятел
Когато започнах работа, хаштаговете изглеждаха като ненужна добавка към постовете ми. Въпреки това, виждам колко добре помагат на хората да намерят своята ниша онлайн и как позволяват брандовете да разширят достигането (рийча) си (където почти всяка компания в света има присъствие). Създайте нещо много специфично за бранд идентичността ви и насърчете феновете ви да го публикуват с хаштаг. Така помагате и на своята общност да стане вирусна, без да се налага вие да вършите цялата работа.
По материал на Entrepreneur.com, автор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.