Как се промени алгоритъмът на Google за година

Как се промени алгоритъмът на Google за година

Google постоянно обновява системите си, за да предостави по-добро потребителско изживяване. Всяка нова промяна има различно ниво на влияние. Повечето нововъведения не налагат значителни промени в стратегията за оптимизация на търсещите машини (SEO), но някои могат да доведат до големи промени в резултатите.

Екипът на PageTraffic обобщава важните събития, свързани с алгоритмите на Google през изминалата година, за да помогне за развитието на SEO през новата.

[[{"fid":"386876","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5899,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ