Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Какво искат милениалите точно сега
Милениалите, или родените около периода 1980-2000 година, са едно от най-големите предизвикателства за брандовете в момента. В САЩ например те са над 90 млн., с което броят им надвишава този на предишните две поколения.
„Уошингтън Поуст“ публикува проучване, поръчано от Goldman Sachs, една от най-старите инвестиционни банки в света, за това какво искат и какво не милениалите. Някои от предпочитанията им се установяват трайно, докато други е възможно да се променят във времето.
Какво не искат?
Къща
Въпреки че един ден може и да поискат да го направят, милениалите не са заинтересовани да си купят къща в близкото бъдеще, дори над 30% от тях са щастливи от това да живеят вкъщи с родителите си.
Телевизор
Повече от половината от респондентите в проучването отбелязват, че нямат намерение да си купуват телевизор в близкото бъдеще и не се вълнуват от тази тема като цяло. Вместо това, те „консумират“ телевизионни предавания и филми чрез лаптопите, таблетите и други устройства с интернет връзка.
Кола
Много от младежите са привърженици на споделените пътувания и обществения транспорт и биха предпочели тях пред закупуването на лично превозно средство, а с помощта на услуги като Uber, Spark и Lime имат достатъчно опции.
Какво искат?
Да е евтино
В сравнение с предшестващите ги поколения, милениалите предпочитат цената пред качеството, което означава, че инвестирането на по-малко средства е по-важно от тях, отколкото фактори като издръжливост, материали, вложени в изработката, и други.
Да бъдат здрави
Те наистина искат да спортуват и да се хранят здравословно. Значителна част от тях избират да избягват лоши навици като пушенето на тютюневи изделия и пиенето на алкохол.
Спортни стоки
Много от милениалите имат повече спортни стоки – облекло и обувки, както и джаджи, свързани със следенето на здравословното състояние.
Социални мрежи
Младежите до голяма степен зависят от социалните медии в изпълнението на свои дейности от ежедневието – от избора на места за хапване, през комуникацията с приятели и търсенето на нова работа до решението какво искат да си купят. Според друго изследване 34% от хората милениалите са съгласни със становището „когато един бранд използва социалните медии, аз го харесвам повече“.
По материал на Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.