„Каменица“ продължава партньорството си с медийна агенция Zenith

„Каменица“ продължава партньорството си с медийна агенция Zenith

Медийна агенция Zenith, част от най-голямата специализирана група за маркетингови комуникации Publicis One, спечели конкурса за медийно обслужване на всички марки от портфолиото на „Каменица“ АД, част от глобалната пивоварна компания Молсън Корс.

Конкурсът за избор на медийна агенция се проведе едновременно в няколко държави от Централна и Източна Европа, в които Молсън Корс оперира. Процесът по финален избор на обслужваща медийна агенция продължи близо четири месеца, като на него бяха поканени водещи медийни агенции в региона. Zenith спечели медийното обслужване за представителствата на Молсън Корс в България, Румъния и Унгария за следващите 3 години.

„Радваме се, че ще продължим да работим заедно с медийна агенция Zenith и занапред. По време на съвместната ни работа до момента, както и на проведения конкурс, те постоянно демонстрираха способността си да мислят иновативно, да изграждат силни и устойчиви медийни стратегии, които постигат специфичните цели на брандовете, както и на цялостното портфолио. Пожелаваме си да продължим да работим над проекти, които ни позволяват да очароваме потребителите с подходящото послание, в подходящото време и по правилния начин“, коментира Михаела Христеа, маркетинг мениджър „Марки и съвършенство в отношенията с потребителите“, „Каменица“ АД.

„Следвайки своя нов подход, наречен ROI+, агенцията ни фокусира дейността си към решаване на бизнес предизвикателства пред своите партньори чрез дългосрочни стратегии, фокус върху потребителите и увеличаване на ефективността на кампаниите чрез новаторски инструменти и подходи. Продължаването на сътрудничеството ни с „Каменица“ АД ще ни позволи да работим в посока развитието на бизнеса на клиента и постигането на поставените цели“, заяви Александър Бирцоев, управляващ директор на Zenith.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ