Международно отличие за кампания на Saatchi & Saatchi София

Международно отличие за кампания на Saatchi & Saatchi София

Порше БГ и Saatchi&Saatchi София постигнаха поредно международно признание - за кампанията “Остави телефона, докато караш”.

Визиите, част от социалната кампания на Audi срещу употребата на мобилни устройва по време на шофиране, спечелиха сребърно отличие на международния рекламен фестивал Golden Drum в Порторож, Словения.

Кампанията вече бе отличена и с няколко награди на българския рекламен фестивал ФАРА. Тя бе представена в редица изложби, печатни и електронни медии в САЩ, Южна Корея, Германия и т.н.

“Марките вече имат все повече отговорности и ангажименти. Каузите, зад които застава даден бранд, са негова позиция и ценностна система, което е много повече от качествата и характеристиките на един продукт. Вярваме, че проблемът с използването на мобилните телефони по време на шофиране ще става все по-голям, а дефиниран от автомобилна марка като Ауди, ще привлече повече внимание и ангажираност”, коментира Преслава Владимирова, маркетинг мениджър на Audi за България.ю

“Благодарим на Audi за възможността да създаваме заедно проекти, които не само вдигат нивото на рекламата в България, но и работят за позитивна промяна. Голямата заслуга за тази награда е на екипа на Audi България”, коментира Константин Трендафилов, творчески директор нa Saatchi & Saatchi София. 
 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ