Kaufland избра Noble Graphics за творческа агенция

Kaufland избра Noble Graphics за творческа агенция

Kaufland България започва стратегическо партньорство с Noble Graphics след проведен конкурс.

Агенцията ще осигурява творческа подкрепа за маркетинговите комуникации на компанията в България. Задълбочен поглед върху марката Kaufland и анализ на представянето й на българския пазар са били основен определящ фактор при избора й, съобщават от компанията. 

„Kaufland България заявява все по-активното си присъствие както с имиджови, така и с продуктови рекламни кампании, изработени в България и насочени към нуждите на клиентите. Вярваме, че с подходящ творчески партньор като Noble Graphics ще подчертаем позицията си на динамичен и модерен лидер, който не просто говори на българския потребител, а създава преживяване и добавена стойност в неговото ежедневие“, коментира Катерина Ушева, началник направление „Маркетинг“ в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД.

„За нас е изключително важно, че от Kaufland ни се довериха и ще разчитат на нас за идеи не само в областта на рекламата, но и за стратегическото развитие на техния бизнес в страната. Мащабът и значението на тяхната дейност са допълнителен стимул за профисионалните ни амбиции“, сподели Марсел Леви, творчески директор и партньор в Noble Graphics.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.