Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Kaufland лансира собствена козметична марка
Kaufland лансира първата си собствена козметична линия bevolа. С абсолютна гаранция за еднакво качество на всички пазари, линията, произвеждана по немски стандарти и съдържаща над 100 продукта, навлиза от 3 седмици в магазините на веригата в цяла Европа, а от вчера вече е с официален старт и в България.
„Интересът от потребителите към bevola надмина очакванията ни. Новата ни марка се радва на изключително внимание. Bevola е създадена да се грижи за цялото семейство и за всеки тип кожа – дамска, детска и мъжка - с високо качество и без двоен стандарт, независимо за кой регион е предназначена", коментира Стела Първанова, търговски директор на Kaufland България.
В името на марката няма заиграване с някаква символика. То е прецизно подбрано така, че да е лесно за произнасяне и запомняне на различните езици в Европа, поясни още за "Мениджър Нюз" Стела Първанова.
Портфолиото на Bevola покрива напълно потребността да напазаруваш бързо и от едно място всичко необходимо за личната хигиена и красота на всеки от семейството, с гарантирано качество на достъпни цени. За дамите, линията съдържа специално адаптирани към всеки тип кожа продукти от висококачествени масла от жожоба, авокадо, арган и алое вера. Мъжката линия набляга на продукти за лице и тяло, съобразени изцяло с характера на мъжката кожа.
За най-малките представители на семейството марката предлага широк спектър от продукти – от специална грижа за бебешката кожа с продукти, произведени от висококачествени масла от бадем, слънчоглед, жожоба и екстракт от лайка, кремове за подсичане и раздразнения, гел за къпане от глава до пети и мокри кърпички до ароматна паста за зъби, детски душ гелове и изключителен бебешки сапун.
Всички продукти с марка bevola са дерматологично тествани.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.