А беше толкова лесно...

А беше толкова лесно...

Като маркетинг специалисти или собственици на бизнес, вероятно поддържате профили в двете най-големи социални платформи – Facebook и Instagram, за да сте близо до потребителите си. Особено по време на пандемията от COVID-19, дигиталната комуникация е най-сигурният начин да не ви забравят. Когато измислите каква стратегия да следвате и как да илюстрирате идеите си, следва въпросът кога е най-подходящият момент да натиснете бутона „Публикувай“.

Според екипа на платформата CoSchedule това зависи от редица фактори, включително индустрията и характера на аудиторията ви. На базата на данни от 2019 година, вижте кога е най-добре да се появявате на началната страница.

Facebook

Промотирането в най-популярната социална мрежа в света не е толкова лесно, колкото беше. Органичният рийч драстично спадна през последните години, но това не означава, че трябва да го пренебрегваме. Оптимизирането на постинг плана ви може да ви даде големи възможности да достигане до потребителите безплатно.

Независимо какъв е бизнесът ви, според данните на CoSchedule най-подходящият момент за публикуване е в интервала от 7:00 часа до около 10:00 часа.

Ако използвате Facebook Live, според изследване на платформата FreeCodeCamp е добре да правите виртуалните срещи с аудиторията си рано сутрин през делнични дни за най-високи резултати.

[[{"fid":"352841","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":944,"width":771,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Допълнителни препоръки:

  • Избягвайте да публикувате само спонсорирани постове;
  • Хаштаговете не са толкова ефективни.

Instagram

Популярната социална мрежа, която разчита основно на визуална комуникация, не привлича толкова трафик (въпреки че може да бъде полезна за пренасочване към определени страници чрез линка в биографията на всеки акаунт), но има високо ангажирана аудитория.

За B2C и B2B бизнеса най-подходящият период за публикуване са интервалите около закуската, обяда и вечерята, подобна е ситуацията и при компаниите за софтуер. По-специфично е постването от профили на образователни институции – около 17:00-18:00 часа.

Според платформата HubSpot единствено интервалът около 15:00-16:00 часа не е подходящ, тъй като по това време през делнични дни хората обикновено са силно фокусирани върху работата си.

[[{"fid":"352842","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":944,"width":770,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Допълнителни препоръки:

  • Използвайте само един филтър;
  • Не поствайте повече от веднъж на ден;
  • Опитайте да публикувате късно вечер и през уикенда, когато също се регистрира висок трафик.

В кои дни е най-добре да публикуваме?

[[{"fid":"352843","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":328,"width":748,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Източник: CoSchedule

В крайна сметка, какъв е смисълът от създаването на перфектния пост за бизнеса ви, когато никой не го види? Възползвайте се максимално от авторското ви съдържание и намерете часовия интервал, който работи най-добре за вас.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ