Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колко да платим за PPC реклама?
Колко да похарчите зa PPC? Този въпрос със сигурност не терзае само вас. Независимо дали сте нови в това начинание, лансирате нова стратегия, или преоценявате усилията си, правилното инвестиране е от съществено значение.
Това, което бизнесът ви харчи за платена реклама, не е и не трябва да е статично. Бюджетът трябва да се променя, защото целите и разходите се променят. Според Питър Розлър има три стъпки в определянето на необходимите средства за pay-per-click реклама. Тях споделя в своя статия за Inc.com.
Стъпка 1: Определете целите си
Преди да харчите, трябва да определите за какво. Поставянето на количествени действащи цели и график на разходите е първата стъпка.
Ако имате цел, която чувствате непостижима или неясна, вероятно е така. Използвайте SMART рамката, съкращение от 5 компонента за определяне на целите – Specific, Measurable, Achievable, Relevant и Time-bound.
Нови потребители ли искате? Или да заинтригувате старите? Когато установите каква е целта на харченето ви за PPC, може да започнете да оформяте план за кампанията. Някои от най-общите цели за бизнеса включват:
- Привличане на клиенти или генериране на фокусирани върху ROI лийдове (тоест, например искате 200 нови клиенти за 30 дни, но да плащате по-малко от 50 лв. на клиент)
- Ръст на придобитите клиенти или абсолютно генериране на лийдове (тоест, ако искате да спечелите 200 нови клиента за 30 дни, независимо от цената за един клиент)
- Информираност за марката (тоест, генериране на 5 млн. импресии на потенциални клиенти за 30 дни)
Стъпка 2: Установете изискванията за генериране на трафик
Определете колко трафик ви е необходим, за да постигнете целта си в рамките на зададения график. Вместо да гадаете, използвайте аналитични данни от платформите, които използвате, за да следите представянето си.
Стъпка 3: Проучете разходите за CPC реклама
Можете да откриете информация за приблизителни изчисления на cost-per-click на две места – данни, събирани назад във времето, и текущите ви усилия в областта на pay-per-click рекламата.
Впоследствие сформирането на бюджета става по-лесна задача. Полезна ще ви бъде следната формула:
необходим трафик х средно CPC = общия ви бюджет
По материал на Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.