Колко да платим за PPC реклама?

Колко да платим за PPC реклама?

Колко да платим за PPC реклама?

Колко да похарчите зa PPC? Този въпрос със сигурност не терзае само вас. Независимо дали сте нови в това начинание, лансирате нова стратегия, или преоценявате усилията си, правилното инвестиране е от съществено значение.

Това, което бизнесът ви харчи за платена реклама, не е и не трябва да е статично. Бюджетът трябва да се променя, защото целите и разходите се променят. Според Питър Розлър има три стъпки в определянето на необходимите средства за pay-per-click реклама. Тях споделя в своя статия за Inc.com.

Стъпка 1: Определете целите си

Преди да харчите, трябва да определите за какво. Поставянето на количествени действащи цели и график на разходите е първата стъпка.

Ако имате цел, която чувствате непостижима или неясна, вероятно е така. Използвайте SMART рамката, съкращение от 5 компонента за определяне на целите – Specific, Measurable, Achievable, Relevant и Time-bound.

Нови потребители ли искате? Или да заинтригувате старите? Когато установите каква е целта на харченето ви за PPC, може да започнете да оформяте план за кампанията. Някои от най-общите цели за бизнеса включват:

  • Привличане на клиенти или генериране на фокусирани върху ROI лийдове (тоест, например искате 200 нови клиенти за 30 дни, но да плащате по-малко от 50 лв. на клиент)
  • Ръст на придобитите клиенти или абсолютно генериране на лийдове (тоест, ако искате да спечелите 200 нови клиента за 30 дни, независимо от цената за един клиент)
  • Информираност за марката (тоест, генериране на 5 млн. импресии на потенциални клиенти за 30 дни)

Стъпка 2: Установете изискванията за генериране на трафик

Определете колко трафик ви е необходим, за да постигнете целта си в рамките на зададения график. Вместо да гадаете, използвайте аналитични данни от платформите, които използвате, за да следите представянето си.

Стъпка 3: Проучете разходите за CPC реклама

Можете да откриете информация за приблизителни изчисления на cost-per-click на две места – данни, събирани назад във времето, и текущите ви усилия в областта на pay-per-click рекламата.

Впоследствие сформирането на бюджета става по-лесна задача. Полезна ще ви бъде следната формула:

необходим трафик х средно CPC = общия ви бюджет

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ