Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колко струва един пост на Неймар в социалните мрежи
Неймар печели пари дори от най-обикновени постове в социалните мрежи, пише „Паризиен“, като се позовава на проучване на сайта за спортни анализи и рекламни технологии Blinkfire.
Ако пресметнем цялото съдържание, публикувано от Неймар през януари, стигаме до стойност от 34 млн. евро. Това е сумата, която марката трябва да похарчи за реклама, за да достигне същото ниво на експозиция. Ако съотнесем тези данни към всяка публикация (74 към момента на проучването), всеки пост струва 459 000 евро, пояснява Кристиан Оливарес, търговски директор на аналитичния сайт, който е създал инструмент за измерване на аудиторията и оценка на имиджа.
Нападателят на ПСЖ печели по 37 млн. евро годишно и има 88,8 млн. последователи в Instagram, 60 млн. във Facebook и 37,6 млн. в Twitter. Това го прави много интересен за спонсорите, които му плащат скъпо, за да публикува съдържание в интернет.
„459 000 евро е еквивалентът на това, което една марка трябва да плати за рекламен спот по време на финала на Световната купа, отбелязва Стефан Гери, президент на компанията Havas Sport & Enterteinmant и допълва: „Неймар е сам по себе си медия“.
През септември миналата година, месец след като бразилецът се присъедини към ПСЖ, експертът по спортен маркетинг Винсънт Шодъл, прогнозира пред „Фигаро“:
В социалните мрежи ПСЖ е сред световните марки с над 30 млн. фенове на страницата си. С Неймар ще създаде система за кобрандиране – партньорство на марки между няколко компании в търговска или рекламна кампания) Бразилецът има 60 млн. почитатели във Facebook. Основателно може да се мисли, че голяма част от тях ще станат фенове и на ПСЖ. По отношение на приходите това е значителен потенциал, тъй като зад всеки последовател стои по един консуматор, когото можете да свържете с бъдещите си партньори щом подпишете нов договор.
И Неймар не е нито първият, нито последният, който използва този инструмент за комуникация.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.