Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кризата с фалшивите новини във Facebook се задълбочава
Въпреки усилията на Марк Зукърбърг да ограничи ролята на фалшивите новини, циркулиращи в най-голямата социална мрежа по време на предизоборната кампания в САЩ, разпространението им се е увеличило, посочва Би Би Си.
Buzzfeed News съобщава, че "повече от десетки служители" на Facebook са се заели с решаването на проблема.
"Марк Зукърбърг знае, и част от нас в компанията знаем, че фалшивите новини се вихриха в нашата платформа по време на целия изборен сезон", казват от компанията.
Междувременно Google съобщи в понеделник, че ще полага повече усилия да предотвратява сайтовете за фалшиви новини да правят пари от реклама. Малко по-късно от Facebook изразиха подобна позиция.
В неделя Зукърбърг сподели в профила си, че "от цялото съдържание във Facebook, над 99% от това, което хората виждат, е вярно". "Само много малко количество е фалшиви новини и слухове. Слуховете, които наистина съществуват, не са ограничени от една партийна гледна точка или дори от политиката", посочи той. "Като цяло това прави изключително малко вероятно слуховете да са променили изхода от тези избори в една насока или друга", продължи Зукърбърг.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.