Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Логото – първа спирка на потребителя
Много често логото е първото нещо, което потребителят вижда от вашата марка, затова и то е най-важният отличителен белег, с който разполагате. Ако все още сте в началото на бизнеса си, трябва да знаете, че конструирането му изисква специално внимание и старание. Независимо дали сте избрали да го изготвяте сами, или с помощта на професионалист в областта на дизайна, вижте на какво да акцентирате.
Бъдете минималистични
Трябва да решите кое лого подхожда повече на компанията ви – минималистично или скеоморфично. Скеоморфизмът беше модерен около 2000 г., когато по-реалистичните графики хващаха окото на потребителя. Днес той не е много популярен, заради промените в дизайна през последните 5-6 години. Повечето компании вече се придържат към плосък, семпъл и минималистичен дизайн и са много обрани, когато става въпрос за детайли. Този стил стана много популярен през 2012-а, когато Apple Inc. промени иконите на приложенията в iPhone. Оттогава сякаш всички започнаха да се придържат към това.
Първо на хартия, а после на компютър
Много от дизайнерите смятат, че целият процес по създаване на логото трябва да протече във Photoshop, Illustrator, или някоя друга графична програма. Ако рисувате на лист обаче, няма никакви ограничения. Това позволява на всеки ум да разкрие пълния си креативен потенциал. Графичният дизайнер Пола Шер отива на среща с управителите на Citibank, за да ѝ разяснят как искат да изглежда новото лого на компанията. 5 минути след края на срещата, тя създава концепцията си в близкото кафене, върху носна кърпичка. А тя струва 1.5 млн. долара, и се използва и до днес.
Експериментирайте с негативните пространства
Негативни пространства се наричат местата от логото, където се поставят скрити символи, за да се разкрие нещо интересно за компанията. Вие създавате илюзия, че един обект или икона съществува, когато всъщност не съществува. Често използван пример за това е логото на FedEx, което има скрита дясна стрелка между буквите E и Х. Друг добър пример е и марката Toblerone, със скритата мечка в планината.
Размерът на логото е от значение
Когато става въпрос за разпознаваемост, трябва да се уверите, че потребителите могат да видят логото добре. Когато пишете текст, се уверете, че иконата винаги е два пъти по-голяма от него, за да изпъкне и веднага да бъде забелязана. Много компании използват тази техника.
Внимавайте с цветовете
Когато избирате и смесвате цветовете в логото си, винаги гледайте да съвпадат, за да не отблъскват потребителя. Експериментирайте, за да видите кои комбинации си подхождат. Уебсайтът Adobe Color може да ви е от полза за това. Също така, не забравяйте, че всеки цвят си има някаква символика:
- Червено – любов, смърт, опасност, романтика, сила
- Зелено – екология, чистота, спокойствие
- Лилаво – богатство, лукс, статус в обществото, независимост, мощ и т.н.
По материал на Medium.com, автор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.