Понякога малките са по-важни от големите


Владеете ли социалните отношения в бизнеса? Пиар експертът Джери Силвър обяснява защо връзките са ключови за разрастването на един бранд и защо е необходимо усилията да се насочат към глупаво мнозинство, за да привлекат активната подкрепа на интелигентно такова.

Джери е помогнал на много световноизвестни марки да активизират почитателите си онлайн. Освен че помага на клиенти, той е автор и на популярния блог Doctor Spin.

В лекцията си за TED той разкрива защо трябва да спре вманиачаването по обхващане на големи аудитории в маркетинга и пиара за сметка на по-малките.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Флорентинският диамант: Съкровището, което беше в неизвестност цял век
На фокус следващите седем дни: Среща на върха за климата и надежди за подновяване на работата на US правителството
Дилемата на Виктор Орбан - руски петрол или благоволението на Тръмп
Валежите продължават и през уикенда
На днешната дата, 8 ноември. Архангеловден
Истинската причина вашият екип да се съпротивлява на промяната
Футболната звезда Роналдо се обяви за по-известен от Тръмп и поиска лична среща с него