Понякога малките са по-важни от големите


Владеете ли социалните отношения в бизнеса? Пиар експертът Джери Силвър обяснява защо връзките са ключови за разрастването на един бранд и защо е необходимо усилията да се насочат към глупаво мнозинство, за да привлекат активната подкрепа на интелигентно такова.

Джери е помогнал на много световноизвестни марки да активизират почитателите си онлайн. Освен че помага на клиенти, той е автор и на популярния блог Doctor Spin.

В лекцията си за TED той разкрива защо трябва да спре вманиачаването по обхващане на големи аудитории в маркетинга и пиара за сметка на по-малките.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Сеул: Северна Корея е изпратила 5000 военнослужещи в Русия за два месеца
Полша иска собствена стена от дронове, за да противодейства на руската заплаха