Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Последната версия
Маркетинговите технологии през 2020 година разполагат с 8 000 инструмента, показват данни от годишното проучване на Marketing Technology Landscape.
Всяка година, изготвяният от тях доклад оформя пейзажът за маркетингови технологии и решения по света. Тази година председателят на конференцията на MarTech Скот Бринкър и създател на тази суперграфика от 2011 г. насам събра множество данни от стотици сътрудници, за да сглоби най-новата версия на пейзажа.
С включени точно 8000 маркетингови инструментариума, Бринкър съобщава, че борят им е нараснал с 8,7% процента спрямо 2019 г. Всеки дин от пет добавени през тази година инструменти е напълно нов, съобщава marketingland.
„Растежът от 2011 г. до 2020 г. е безумен“, казва Бринкър. „Технологиите наистина са се превърнали в основен стълб на функционирането на маркетинга.“
Коя може би е най-интересната - и полезна - подробност за тазгодишния пейзаж на MarTech: Той идва с интерактивен компонент. Маркетолозите могат да се регистрират за достъп до интерактивния портал на www.martech5000.com. Потребителите могат да търсят и преглеждат всички 8000 маркетингови технологии, както и да дават нови актуализации и да предлагат включването на други инструменти.
Ще повлияе ли пандемията на пейзажа на технологиите и маркетинга?
Никой не знае как коронавирусната епидемия ще се отрази върху макетинговата индустрия - или изобщо бизнеса - но Бринкър е оптимист, че пейзажът на маркетиновите инструменти ще продължи да расте. Той казва, че това е игра в дългосрочен план и броят на приложенията за софтуери като услуга (SaaS), използвани от предприятията, продължава да се увеличава.
Той признава, че най-вероятно индустрията ще понесе голям удар заради пандемията, но светът става все по-дигитален. „Разработва се все повече софтуер, и продължаваме да виждаме повече инструменти в маркетинга, които не изискват познания по пограмиране, или с други думи са достъпни за почти всеки“.
Едно нещо, което се промени от миналата година, е фокусът върху интеграцията. Все повече търговци искат лесни за използване инструменти, които предлагат по-широко използване и са по-бързи за усвояване, отколкото решения с възможности за интеграция.
[[{"fid":"352750","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1800,"width":3200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Marketing Technology Landscape Supergraphic, https://chiefmartec.com/
През 2020 година, в суперграфиката на Marketing Technology Landscape The Martech 5000 бяха добавени 1575 нови инструменти.
Най-голям ръст има при инструментите за данни - 25,5% спрямо миналата година. Това съвпада с резултатите от проучванет MarTech Today, според което близо 70% от маркетолозите са отговорни за мониторинга на качеството на данните в маркетинговите продукти. При инструментите за рекламиране и популяризиране има най-малък ръст - 5% спрямо миналата година.
По отношение на подкатегориите, разговорните инструменти и инструментите за чат са нараснали с 70%, а инструментите за управление са нараснали с 68%, въпреки че и двете категории представляват малка част от цялостния пейзаж.
Както се очакваше, съставянето на графика, в която са изброени 8 000 лога, беше невероятно труден производствен процес, според Бринкър, но той е доволен от това как сега има повече органично усещане към него. „Мисля, че това се превръща повече в изкуство“, заяви той.
Ето как се е променил пейзажът на маркетинговите инструменти в предходните години:
[[{"fid":"352751","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":900,"width":1600,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Снимка: Marketing Technology Landscape Supergraphic, https://chiefmartec.com/
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.