Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мартин Соръл: Развитието на Amazon ни притеснява
Ръководителят на най-голямата рекламна компания в света - WPP, сър Мартин Соръл, коментира че най-много го притеснява в момента развитието на гиганта за електронно пазаруване Amazon.
В интервю, на въпроса "Какво ви буди нощем?", 72-годишният Соръл не отговаря, че това е 3-месечната му дъщеря, а еволюцията на Amazon от САЩ и възходът й в света на рекламата.
Соръл има основателна причина да бъде разтревожен, отбелязва Business Insider. В момента рекламният бизнес на Amazon може да бъде сравнен с този на големите Google и Facebook в дигиталния свят. Приходите на Amazon в Северна Америка са предимно рекламни и са нараснали с 60% до над 1.3 млрд. долара през 2016 г. eMarketer прогнозира, че Amazon ще генерира 1 млрд. долара рекламни приходи през 2017 г. За сравнение, очакванията за Google са да събере 34 млрд., а за Facebook - 15.
Соръл често нарича Facebook и Google "frenemies" - обща дума от "friends" и "enemies", или приятели и врагове едновременно. Компанията му WPP работи с двете, като харчи маркетинговите бюджети на клиентите си за интернет търсене и реклама в социалната мрежа. Но Google и Facebook освен това са заплаха за рекламните агенции, защото те могат да работят с клиентите директно, без посредничеството.
Рекламният бизнес на Amazon, който има възход, може да прави същото. Никой в света на онлайн бизнеса няма повече данни от тази компания във връзка с начина, по който американци и хора от света пазаруват, какво търсят потребителите и какво решават да не купят.
"Ние създаваме агенция в Сиатъл (където се намира централата на Amazon), специално за да работи с Amazon и да се грижат за Amazon", казва Соръл.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.