Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|McDonald's изтегля британска реклама след негативни отзиви
Веригата ресторанти за бързо хранене McDonald’s във Великобритания спира излъчването на своя нова реклама във всички медийни канали, след оплаквания от зрители заради избора на сюжет за видеото.
Рекламата показва момче на училищна възраст, което е загубило баща си и пита майка си какъв е бил той, какви са били неговите вкусове, очите му... Тя е определяна като "обидна", "цинична", "възползваща се" и вредна за психиката на децата в такава ситуация. Зрителите смятат, че темата няма място в света на маркетинга.
Случаят с кампанията прилича на друг от по-рано, с реклама на застрахователя Nationwide през 2015 г., след която компанията се налагаше да обяснява какви са били намеренията й, заради преобладаващо негативни отзиви, припомня Adweek. Общото между двете реклами е, че става дума за момче и за загуба на членове от семейството.
Кампанията с момчето на McDonald's е дело на агенция Leo Burnett Лондон.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.