Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Милениъли? А може би сте в друга група...

Милениъли? А може би сте в друга група...
От години в маркетинговата и пазарна литература потребителите са разделяни по възраст на бейби бумъри, поколение X, поколение Y или или т.нар. милениъли и поколение Z. Но част от активната група на поколението Y, която сега представлява голям интерес за маркетинга, често не се чувства принадлежаща на Y особеностите, описвани от автори и наблюдатели.
Оказва се, че може да се каже, че има подгрупа или поколение на хората между X и Y, която се отличава със свои еднакви отличителни черти, посочва материал в британския "Гардиън". Това е групата на т.нар. зениъли (Xennials)
Става дума за хората, родени между 1977 и 1985 г.
Названието на това микропоколение е обявено още през 2014 г. от Сара Станхорб, в изданието Good Magazine. Наскоро обаче започна да му се обръща отново внимание, при обхващащата тази демография носталгия по неща от миналото като старите телефони с шайби или касетите за касетофони. Речникът Merriam-Webster дори определи думата "xennial" като една от важните модерни думи, които да следим.
Какви са особеностите на това поколение?
В Щатите го наричат "Oregon Trail Generation", по името на популярна компютърна игра, която е играло по време на израстването си.
Това е първото поколение в Америка, пораснало с домашните компютри и имало достъп до интернет. Днес се чувства в естествената си среда в социалните мрежи, въпреки че е израснало без Facebook, Twitter или MySpace.
Мнозина от тази група не са имали собствен джиесем преди 20-годишна възраст. Викали са приятелите си лично по домовете, докато са били деца. Разговаряли са за случващото се първо с родителите си.
Когато преминават 20-годишна възраст, музикалната индустрия се променя напълно. Започват да свалят песни от мрежата, вместо да купуват касети.
Т.нар зениъли не са така цинични като стереотипния принадлежащ на поколението X човек и не са толкова големи оптимисти като един милениъл.
Едни от най-лошо засегнатите са от финансовата криза. В САЩ имат големи студентски кредити, по света страдат от липсата на подходяща за тях работа и от други фактори.
И още: Спомнят си с усмивка за "New Kids on the Block".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|