Не е лесно да стане забавно

Не е лесно да стане забавно

Не е лесно да стане забавно

Създаването на вирусна видео кампания е по-лесно да се каже, отколкото да се направи. Изисква познаване на проблемите на клиентите, но и осъзнаване на това как да се използва чувството за хумор в тези ситуации.

Няколко съвета по темата споделя Хайди Зак за Inc.com.

Използвайте хумора, когато другите компании в индустрията ви не го правят

Това е важна част от маркетинг стратегията, за която повечето хора не се замислят. Вместо това вниманието върху каналите и самия продукт, в което няма нищо лошо.

Но си струва да се запитате какъв тип послания използват другите брандове и къде има възможност да експериментирате и да бъдете различни. Трудно се изпълняват кампании, обвързани с хумора, но когато го направите успешно, той може да е мощен диференциатор.

Разгледайте няколко идеи и тествайте всяка

Забавните и вирусни видеоклипове отнемат много работа. Това е творческо упражнение.

Когато започнете с брейнсторминга, не започвайте да пишете идеи в самото начало. Разучете ги, вижте в каква посока ще тръгнат. Бъдете отворени към факта, че мненията ви могат да се променят, както и че това, в което сега ви се вижда, че няма смисъл, може да се окаже страхотно впоследствие.

Уверете се, че хората, с които работите, се чувстват комфортно с маркетирането на продукта ви

Когато създавате вирусна видео кампания, в един момент се оказва, че работите с най-различни хора – сценаристи, продуценти, актьори, гримьори и т.н.

Важно е да приоритизирате това да информирате всеки, който е въвлечен в този процес, за продукта или услугата ви, както и за проблемите, които искате да разрешите с тях. В противен случай за тези хора, които не са толкова въвлечени в работата ви, може да е трудно да предадат посланието ви. Насърчавайте това.

Да създадеш забавна маркетинг кампания е само първата крачка. Истинската работа започва тогава, когато си я създал и е време да се подготвиш да я покажеш пред света.

По материал на Хайди Зак в Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ