Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Не е лесно да стане забавно
Създаването на вирусна видео кампания е по-лесно да се каже, отколкото да се направи. Изисква познаване на проблемите на клиентите, но и осъзнаване на това как да се използва чувството за хумор в тези ситуации.
Няколко съвета по темата споделя Хайди Зак за Inc.com.
Използвайте хумора, когато другите компании в индустрията ви не го правят
Това е важна част от маркетинг стратегията, за която повечето хора не се замислят. Вместо това вниманието върху каналите и самия продукт, в което няма нищо лошо.
Но си струва да се запитате какъв тип послания използват другите брандове и къде има възможност да експериментирате и да бъдете различни. Трудно се изпълняват кампании, обвързани с хумора, но когато го направите успешно, той може да е мощен диференциатор.
Разгледайте няколко идеи и тествайте всяка
Забавните и вирусни видеоклипове отнемат много работа. Това е творческо упражнение.
Когато започнете с брейнсторминга, не започвайте да пишете идеи в самото начало. Разучете ги, вижте в каква посока ще тръгнат. Бъдете отворени към факта, че мненията ви могат да се променят, както и че това, в което сега ви се вижда, че няма смисъл, може да се окаже страхотно впоследствие.
Уверете се, че хората, с които работите, се чувстват комфортно с маркетирането на продукта ви
Когато създавате вирусна видео кампания, в един момент се оказва, че работите с най-различни хора – сценаристи, продуценти, актьори, гримьори и т.н.
Важно е да приоритизирате това да информирате всеки, който е въвлечен в този процес, за продукта или услугата ви, както и за проблемите, които искате да разрешите с тях. В противен случай за тези хора, които не са толкова въвлечени в работата ви, може да е трудно да предадат посланието ви. Насърчавайте това.
Да създадеш забавна маркетинг кампания е само първата крачка. Истинската работа започва тогава, когато си я създал и е време да се подготвиш да я покажеш пред света.
По материал на Хайди Зак в Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Щастието ражда успех
Мениджър 10/25 |Депутатите приеха процедурни правила за предлагане и избор на председател на ДАНС
Политика |800 млрд. причини да помислим за отбрана
Мениджър 10/25 |Накъде ще тръгне Бюджет 2026?
Мениджър 10/25 |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.