Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите реклами на „Супербоул“: Част 1
Тазгодишният финал на първенството на Националната футболна лига на САЩ отмина, но две неща от него се помнят и обсъждат дълго след това – концертът в почивката, който тази година постави в светлината на прожекторите хип-хоп легенди като Доктор Дре и Еминем, както и… рекламите, за които брандовете са готови да инвестират стотици хиляди долари, и то съвсем обяснимо – през 2022 г. „Супербоул“ е бил гледан от над 100 млн. души.
Този път маркетолозите се отдалечиха от темата за коронавируса в полза на по-позитивни концепции като приятелството и човешките взаимоотношения, анализира в свой материал за AdWeek Шанън Милър. Ето кои са пет от общо десет най-добри реклами от последния „Супербоул“, селектирани специализираното издание.
10: Planet Fitness
Линдзи Лоън се е появявала на „Супербоул“ и преди, но не и брандът Planet Fitness, който направи дебюта си със спот, продължаващ кампанията “Feel Fitacular”. Рекламата „Какво има в Линдзи?“ върви умело между шегите около миналото на актрисата, но ѝ позволява да контролира разказа.
9: Amazon Studios
Филмовото студио избра да покаже първи трейлър за сериала си за „Властелинът на пръстените“, в който се предполага, че компанията е инвестирала около 1 млрд. долара.
За щастие, поколения фенове на Толкин изглеждаха окуражени от високите инвестиции в шоуто и богатите на детайли сцени, предвещавайки успеха на поредицата, чиято премиера е по-късно тази година.
8: Nissan
Агенцията TBWA\Chiat\Day от Ню Йорк дава всичко от себе си за спота на автомобилната компания. На екран се появяват редица актьори, включително Дейв Батиста, Катрин О‘Хара и Юджийн Леви.
7: Irish Spring
За дебюта си в „Супербоул“ Irish Spring приветства зрителите в култ към прогонване на лошите миризми. Ретро стилът връща историята към класическа реклама на Irish Spring от около 70-те години на миналия век, съчетавайки дълбоко познаване на марката с няколко поколения филми на ужасите като „Плетеният човек“ от 1973 г. и „Мидсомар“ от 2019-а.
6: Squarespace
Режисирано от Едгар Райт, „Морските раковини на Сали“ е видео, което се издига с добър копирайтинг, възхитителна хореография и, разбира се, актрисата Зендая.
Очаквайте продължение!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.