Най-добрите реклами на „Супербоул“: Част 2

Най-добрите реклами на „Супербоул“: Част 2

Най-добрите реклами на „Супербоул“: Част 2

Тазгодишният финал на първенството на Националната футболна лига на САЩ отмина, но две неща от него се помнят и продължават да се обсъждат дълго след това – концертът в почивката, който тази година постави в светлината на прожекторите хип-хоп легенди като Доктор Дре и Еминем, както и… рекламите, за които брандовете са готови да инвестират стотици хиляди долари, и то съвсем обяснимо – през 2022 г. „Супербоул“ е бил гледан от над 100 млн. души.

Този път маркетолозите се отдалечиха от темата за коронавируса в полза на по-позитивни концепции като приятелството и човешките взаимоотношения, анализира в свой материал за AdWeek Шанън Милър. Ето кои са останалите пет от общо десет най-добри реклами от последния „Супербоул“, подбрани от специализираното издание.

5. General Motors

56-ият „Супербоул“ беше пълен с носталгични моменти. General Motors даде на Майк Мейърс още една възможност да преразгледа основния си принос за поп културата. В тази реклама от агенция McCann Detroit плешив злодей научава, че е вторият най-известен в света, веднага след изменението в климата.

4. FTX

Криптовалутите имаха засилено присъствие на „Супербоул“ тази година. Реклама, която изпъкна в това отношение, бе тази на FTX. Спотът “Don’t Miss Out” е на агенция DentsuMB.

3. Rocket Mortgage

Днешният пейзаж на пазара на недвижими имоти ни кара да копнеем за спокойните дни в игри с кукли и екшън фигурки. Рекламата на Rocket Mortgage успява да съчетае класическата реклама на Барби с ужасната реалност от покупката на жилище.

2. Lay’s

Има някои неща, които са просто чудесни в комбинация – чипс със сос, футбол с бира. Сред добрите тандеми могат да бъдат добавени и актьорите Пол Ръд и Сет Роугън в рекламата на Lay’s от „Супербоул“ тази година.

1. Coinbase

Платформата за криптовалута Coinbase записа маркетинг момент като никой друг на финала на първенството на НФЛ.

Вдъхновени от старите скрийнсейвъри, от екипа на Accenture Interactive не добавят нищо повече от QR код, който си сменя цветовете и се движи по екрана. Сканирането, разбира се, отвежда към началната страница на Coinbase с промоционален кредит. Ако беше само 15 секунди, обичайният зрител можеше да я подмине, но рекламата продължава 60 секунди, а хипнотичната ѝ музика предизвиква любопитство и кара хората да извадят телефона и да сканират.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ