Най-доброто в LinkedIn (инфографика)

Най-доброто в LinkedIn (инфографика)

Мрежата за бизнес комуникация LinkedIn сподели ново обобщение на ползите от това брандовете да използват възможностите за реклама в платформата.

В нова инфографика от екипа на компанията разясняват детайлите около разрастващата се аудитория, доверието и плюсовете от свързване с други потребители. За това, както и за опциите за таргетиране и други инструменти за повишаване на добрите резултати от кампаниите в LinkedIn вижте сега!

[[{"fid":"381269","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4199,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Институтът „Пастьор“: Мутация може да превърне птичия грип в пандемия, по-лоша от COVID
Валежите продължават до неделя
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия