Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Това вече не работи!
Съществуват фрази, които толкова пъти се използват в промотирането на един продукт, че в един момент вече спират да бъдат ефективни и дори могат да донесат негативи. Ако обещавате нещо и привлечете потенциален потребител, но се окаже, че твърдението ви не е вярно, ще го задържите ли за дълго? Вижте какво да избягвате да ползвате в следващата си кампания.
„Специална формула“
Ако опитате да напишете това в Гугъл, ще видите десетки страници с резултати на козметика, кучешка храна и диетични продукти, което тотално обезсмисля фразата. Ако всички формули са „специални“, това означава също, че има много други продукти като вашия и той губи уникалността си.
Тази фраза на практика означава, че за създаването на продукта е използван някакъв научен метод. По принцип създаването на продукта е точно смесването на съставки до получаване на нещо ново. Което я прави още по-излишна. Да напишете „Специална формула“ може да е оправдано, когато е придружено от статистически данни и резултати от тестове. А ако толкова държите да присъства, поне нека не бъде очевидна и еднообразна.
„Помага да...“
...преборите мазнините. Помага да заздравите косата и ноктите си. Помага да спите пълноценно и т.н. Какво всъщност означава „помага“? И колко помага? Можем да помогнем на някой непознат на улицата, с домакинските задължения вкъщи... Идеята на продукта е да бъде полезен на някой, без да е нужно изрично да бъде споменато.
„Никой продукт/услуга не е по-добър!“
Замислете се над това за секунда. Можете да замените думата „добър“ и с други прилагателни имена. На пръв поглед, всеки остава с впечатлението, че продуктът или услугата е най-добрият в своята категория. Но това всъщност означава, че този конкретен продукт или услуга е не по-лош от останалото, което се предлага.
Например, на всеки почистващ препарат може да се твърди, че „нито един сапун не почиства по-добре“, но това не означава, че е най-добрият. Просто означава, че е добър, колкото останалите. Напълно безсмислено. Същото се отнася и за използването на думата „ненадминат“.
„Продуктът може...“
...да ви спести време, да ви подмлади с 20 години, да ви помогне да отслабнете и прочее. Но не означава, че ще го направи – може да има и обратен ефект. Шансовете са малки, но възможно ли е? Разбира се, дори и да е само 0.1 процент.
„До ХХ процента отстъпка!“
Да поговорим за подвеждането. Всеки път, в който прочетете този израз в магазина, помислете какво всъщност означава. Ако някой ви е казал, че ще ви плати до 10 лева да разходите кучето му, ще очаквате ли да получите толкова? Казвайки това, хората не са длъжни да ви дадат точно тази сума.
Когато магазините използват фразата, вероятно означава, че има един-два изгодни артикула, заобиколени от други които са не толкова привлекателни като цена. Ако съобщават за 75% отстъпка, тя може да важи за нещо много старо, което дори нямате интерес да купите. При една такава обявена оферта, повечето артикули, които ще видите, са с отстъпка от 10 до 25 процента.
„Създаден от 100 процента...“
Този израз също не казва нищо, но се използва толкова много. На видно място пише „Направен от 100 процента памук/портокал/кафе зърна...“, но всъщност на етикета са изписани още поне 5-10 неща, които продуктът съдържа. С използването на тази фраза единствено се заявява, че една съставка е била чиста, без примес, преди да се добави към продукта.
По материал на Thebalancecareers.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |IKEA купува сграда в Манхатън за 213 милиона долара за нов магазин в САЩ
Компании |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.