Новите бранд посланици

Новите бранд посланици

Инфлуенсърството бързо се превърна в една от най-желаните професии, а с развитието ѝ се появи и диверсификация на инфлуенсърите според броя на техните последователи. Но, да се вгледаме по-подробно в най-малката група – тази на наноинфлуенсърите, в която попадат последваните от между 1000 и 5000 души. Брандовете все още не са открили нейния потенциал и предимствата, които имат, защото все още се смята, че големият брой последователи е критерий за действително влияние върху много хора. Това обаче се променя.

Защо трябва да си партнирате с тях?

Автентични са

Наноинфлуенсърите са „нормални“ хора, които не използват Instagram акаунтите си като основен източник на приходи. Те са много по-свързани с аудиториите си и много по-релевантни. Повечето от тях се ангажират директно с последователите си, като коментират и отговарят на коментари, промотират брандове, в които наистина вярват, и споделят подробно изживяванията си, свързани с продуктите, които промотират. Към тях има и по-голямо доверие, а техните последователи обикновено ги смятат за приятели, вместо за недосегаеми личности. В сравнение с останалите групи те ценят повече хората, с които си взаимодействат.

Имат специфична ниша

Повечето наноинфлуенсъри създават съдържание в специализирано направление, таргетирано към аудиторията им. Това дава на брандовете възможност да се покажат пред специфична, добре дефинирана група хора, които биха проявили интерес към продукта или услугата им и биха предприели следващата крачка, а именно покупката.

По-висок процент ангажираност

Доклад на платформата HypeAuditor показва, че средният процент ангажираност на наноинфлуенсърите е най-висок спрямо този на която и да било друга група инфлуенсъри. Те комуникират много по-често и много по-бързо с хората, които ги следват, и съдържанието им се разглежда повече.

[[{"fid":"356514","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":803,"width":1400,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Medium.com

По-лесно се работи с тях

Повечето наноинфлуенсъри се вълнуват да работят с брандовете, защото имат специфичен интерес към тях. Помнете обаче, че повечето от тях следват определени ценности, които трябва да са сходни и с вашия бизнес.

С тях е изгодно да се работи и от финансова гледна точка и една от причините е, че за наноинфлуенсърите парите са на второ място след споделянето на обичана от тях марка с аудиторията им. Проучване от 2019 година показва, че те изкарват средно около 100 долара на снимка и 114 долара на видео, което е 5 пъти по-малко от цената на някой, който има около 30 хил. последователя.

За кого са най-подходящи?

Може би си мислите, че ангажирането с който и да било наноинфлуенър ще ви донесе желаните резултати. Отговорът е, че първо трябва да знаете къде е вашата аудитория, както и в коя ниша работи даден инфлуенсър.

Това са и основните категории отбелязват добри резултати с помощта на инфлуенсър маркетинга:

  • Мода
  • Красота
  • Пътуване и лайфстайл
  • Храна
  • Дом и семейство

Като част от цялостната ви маркетинг стратегия, наноинфлуенсърите могат да ви помогнат да достигнете до нови потребители и да напомните на настоящите за себе си с малка финансова инвестиция. Изберете няколко, с които да работите, и ги превърнете във верни посланици на бранда ви.

По материал на Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул