Новите бранд посланици

Новите бранд посланици

Инфлуенсърството бързо се превърна в една от най-желаните професии, а с развитието ѝ се появи и диверсификация на инфлуенсърите според броя на техните последователи. Но, да се вгледаме по-подробно в най-малката група – тази на наноинфлуенсърите, в която попадат последваните от между 1000 и 5000 души. Брандовете все още не са открили нейния потенциал и предимствата, които имат, защото все още се смята, че големият брой последователи е критерий за действително влияние върху много хора. Това обаче се променя.

Защо трябва да си партнирате с тях?

Автентични са

Наноинфлуенсърите са „нормални“ хора, които не използват Instagram акаунтите си като основен източник на приходи. Те са много по-свързани с аудиториите си и много по-релевантни. Повечето от тях се ангажират директно с последователите си, като коментират и отговарят на коментари, промотират брандове, в които наистина вярват, и споделят подробно изживяванията си, свързани с продуктите, които промотират. Към тях има и по-голямо доверие, а техните последователи обикновено ги смятат за приятели, вместо за недосегаеми личности. В сравнение с останалите групи те ценят повече хората, с които си взаимодействат.

Имат специфична ниша

Повечето наноинфлуенсъри създават съдържание в специализирано направление, таргетирано към аудиторията им. Това дава на брандовете възможност да се покажат пред специфична, добре дефинирана група хора, които биха проявили интерес към продукта или услугата им и биха предприели следващата крачка, а именно покупката.

По-висок процент ангажираност

Доклад на платформата HypeAuditor показва, че средният процент ангажираност на наноинфлуенсърите е най-висок спрямо този на която и да било друга група инфлуенсъри. Те комуникират много по-често и много по-бързо с хората, които ги следват, и съдържанието им се разглежда повече.

[[{"fid":"356514","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":803,"width":1400,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Medium.com

По-лесно се работи с тях

Повечето наноинфлуенсъри се вълнуват да работят с брандовете, защото имат специфичен интерес към тях. Помнете обаче, че повечето от тях следват определени ценности, които трябва да са сходни и с вашия бизнес.

С тях е изгодно да се работи и от финансова гледна точка и една от причините е, че за наноинфлуенсърите парите са на второ място след споделянето на обичана от тях марка с аудиторията им. Проучване от 2019 година показва, че те изкарват средно около 100 долара на снимка и 114 долара на видео, което е 5 пъти по-малко от цената на някой, който има около 30 хил. последователя.

За кого са най-подходящи?

Може би си мислите, че ангажирането с който и да било наноинфлуенър ще ви донесе желаните резултати. Отговорът е, че първо трябва да знаете къде е вашата аудитория, както и в коя ниша работи даден инфлуенсър.

Това са и основните категории отбелязват добри резултати с помощта на инфлуенсър маркетинга:

  • Мода
  • Красота
  • Пътуване и лайфстайл
  • Храна
  • Дом и семейство

Като част от цялостната ви маркетинг стратегия, наноинфлуенсърите могат да ви помогнат да достигнете до нови потребители и да напомните на настоящите за себе си с малка финансова инвестиция. Изберете няколко, с които да работите, и ги превърнете във верни посланици на бранда ви.

По материал на Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ