За да направим българското модерно

За да направим българското модерно

Ако искаме българското да бъде модерно, трябва да знаем че държавата е добро. И това касае стартъпите. Става дума за отношението към нея.

Това каза от сцената на форума на "Мениджър" за маркетинг, организиран днес, Мартин Димитров - основател и творчески директор на агенция Nitram. 

По принцип трябва да се знае, че държавата е добро и никоя от най-големите американски фирми, например, не би достигнала своето водещо ниво, ако не разчиташе на нея. Без сателитните комуникации и ресурса, потенциала на държавата, няма как никоя компания да се развие, коментира той. 

Освен това трябва да се постигне баланс на разговора между "парите", или тези които ги притежават, и "компетентните", или онези, които са чели много. Качествен разговор - елит-капитал трябва да се постигне в България, което на теория е разговор рекламна агенция-клиент.

"Познавам много компании, спестили 2000 лв. от предложената им цена за рекламната услуга. И никой (от тези компании) не се е сетил колко му струва този opportunity cost. И това, че е взел едни пари по-малко, достатъчни да заведе семейството на почивка в Пампорово, може да е струвало на компанията му много повече", каза Мартин Димитров.

"3.7% от БВП. 4.7% от БВП. Първото е ИТ секторът, второто - земеделието. 4 пъти по-малко хора произвеждат значителен дял. Аз някак не смятам, че сме земеделска държава. Да се научим на дългосрочност и взаимодействие е третото, което е нужно, за да направим българското модерно", обобщи той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите