Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Търсете обичта, не харесването
Обратната връзка от потребителите е най-добрият източник, от който да събитаме впечатления за подобряване на бизнеса си. Да помолите за такава, да я анализирате и да я имплементирате в продуктите или услугите си, ако е нужно, може да допринесе за изграждането на лоялност към бранда и да му донесе успех.
Всъщност, най-успешните бизнеси днес вземат насериозно мислите и чувствата на потребителите си. Ако искате да съберете база от обратна връзка на вашите потребители, има няколко ключови стратегии.
Търсете обратната връзка във всичките ѝ форми
Когато компанията ми се появи на пазара с оригинален продукт, много разчитахме на потребителската обратна връзка. Помолихме за критики, веднага след като клиентите тестваха продукта. Вслушахме се в мислите и идеите им и извлякохме най-доброто, което да използваме за преработка на предлаганото.
Използвайки тези ценни коментари, направихме 22 корекци в дизайна, което в крайна сметка доведе до това, което имаме днес.
Обикновено потребителите са повече от щастливи да споделят техните мнения. Хората искат да бъдат чуди, но може да не предложат тяхната перспектива, ако никой не ги помоли за това. Не се колебайте да се свържете с тях. Това е най-директният начин да научите за какво мислят и да изградите взаимоотношения с тях.
Търсете обичта, а не харесването
Особено в началото, приоритизирайте малката група хора, които ви обичат, спрямо голямата група, която просто ви харесва. Нека малката група, която напълно вярва в това, което предлагате, е вашето ядро, в противен случай, оценката на вашия бизнес може да падне бързо. Ако пет души обичат продукта ви, можете да накарате 5 000 силно да го харесват. Но ако само петима го харесват, на другите 5 000 почти няма да им пука.
Интегрирайте обратната връзка към други данни за потребителите ви
Предимството на директната обратна връзка е, че е релевантна за бизнеса ви и специфичните потребности за потребителите ви. Но е изолирана информация, откъсната от контекста.
За щастие, не е трудно да се сдобиете с обратна връзка – дори и слух, или случайни коментари за вашия продукт или услуга – и да я поставите в контекста на други данни, генерирани с други методологии. Сравнете двата вида информация, анализирайте, направете си изводи има ли какво да подобрите и ако да, как ще действате.
Потърсете потребителите си още днес
Да споделяте информация за продуктите си не трябва да е еднопосочна улица. Да попитате потребителите за тяхната обратна връзка е чудесен начин да се свържете с тях и огромна възможност за малкия бизнес да се усъвършенства и да расте.
Изискайте мнение, слушайте внимателно и търсете онези, които обичат продукта ви. Щом анализирате тази обратна връзка с подходящите инструменти, ще разберете къде се крият възможностите за подобрение.
Джейсън Маккен, основател на Varidesk за Entrepreneur.com; превод: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.