Ogilvy с двама нови творчески директори

Ogilvy с двама нови творчески директори

Ogilvy Sofia променя модела на управление на творческото звено на агенцията и поставя начело на екипа двама нови творчески директори Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов, съобщиха от агенцията.

Ивелина Гичева-Николова започва кариерата си преди 15 години като копирайтър в Graffiti BBDO, а година по-късно става копирайтър и заместник творчески директор в рекламна агенция Крес. От 2013 г. е творчески директор на Tribal Worldwide София, а паралелно с това и сценарист на няколко документални филма, селектирани в редица международни фестивали. Ивелина е лектор и ментор на See it. Be it. Cannes Lions Bulgaria и Рекламна Академия към НБУ, жури на международни фестивали като Ad Stars, Южна Корея, Lisbon Ad Fest, Португалия, Black Sea, Грузия. Зад гърба си има множество награди от локални и международни рекламни фестивали и е един от малкото творчески директори в България, обслужвали голям клиент в чужбина – Telenor Унгария. С работата си за телекома екипът й успява да спечели пълния пакет от бронз, сребро и злато на фестивала Effie в Унгария.

„В Ogilvy ще изградим творчески екип, който не се страхува да поема рискове и има мисленето на победител. Във време на криза рекламата трябва да има още повече въображение и да разчупва още по-смело стереотипните очаквания към една рекламна агенция. Затова няма да робуваме на формати, а на едно простичко правило “Добрата работа има една основна цел - да те развълнува. Всичко останало са оправдания”, коментира Ивелина.

Иван Хадживеликов се занимава с маркетинг и комуникации от близо 13 години. Започва в  Demner, Merlicek & Bergmann и е бил част от Le Spot, New Moment New Ideas, McCann и Tribal Worldwide София. Акценти в портфолиото му са клиенти като M-Tel, Vivacom, Kamenitza, EKO България, IKEA, ОББ, Allianz, Overgas, TBI Bank, Toyota, Volkswagen, Nissan, Beefeater Gin London, Danone, БНТ, NOVA, bTV, Фондация Америка за България и Посолството на САЩ в България, UNHCR, награден с Grand Prix на ФАРА през 2015 г.

“Създаването на силен екип, добрата работа за стар и нов бизнес и показването на разнообразни и смислени ентрита в конкурсните формати у нас са основните ни цели, но няма да се ограничаваме само с тях – ще гледаме и отвъд границите граници за проекти, фестивали и клиенти. Най-важно за нас е да покажем, че две е повече от едно, да дадем най-доброто от синергията си за всеки клиент, който търси смислен, съвременен, красив и автентичен творчески подход в комуникацията си. “И, разбира се, да отворим, изпишем, изрисуваме и изснимаме нови светли страници от историята на творческата агенция с името на една от най-големите марки в нашия бранш”, допълва Иван.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен