Ogilvy с двама нови творчески директори

Ogilvy с двама нови творчески директори

Ogilvy Sofia променя модела на управление на творческото звено на агенцията и поставя начело на екипа двама нови творчески директори Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов, съобщиха от агенцията.

Ивелина Гичева-Николова започва кариерата си преди 15 години като копирайтър в Graffiti BBDO, а година по-късно става копирайтър и заместник творчески директор в рекламна агенция Крес. От 2013 г. е творчески директор на Tribal Worldwide София, а паралелно с това и сценарист на няколко документални филма, селектирани в редица международни фестивали. Ивелина е лектор и ментор на See it. Be it. Cannes Lions Bulgaria и Рекламна Академия към НБУ, жури на международни фестивали като Ad Stars, Южна Корея, Lisbon Ad Fest, Португалия, Black Sea, Грузия. Зад гърба си има множество награди от локални и международни рекламни фестивали и е един от малкото творчески директори в България, обслужвали голям клиент в чужбина – Telenor Унгария. С работата си за телекома екипът й успява да спечели пълния пакет от бронз, сребро и злато на фестивала Effie в Унгария.

„В Ogilvy ще изградим творчески екип, който не се страхува да поема рискове и има мисленето на победител. Във време на криза рекламата трябва да има още повече въображение и да разчупва още по-смело стереотипните очаквания към една рекламна агенция. Затова няма да робуваме на формати, а на едно простичко правило “Добрата работа има една основна цел - да те развълнува. Всичко останало са оправдания”, коментира Ивелина.

Иван Хадживеликов се занимава с маркетинг и комуникации от близо 13 години. Започва в  Demner, Merlicek & Bergmann и е бил част от Le Spot, New Moment New Ideas, McCann и Tribal Worldwide София. Акценти в портфолиото му са клиенти като M-Tel, Vivacom, Kamenitza, EKO България, IKEA, ОББ, Allianz, Overgas, TBI Bank, Toyota, Volkswagen, Nissan, Beefeater Gin London, Danone, БНТ, NOVA, bTV, Фондация Америка за България и Посолството на САЩ в България, UNHCR, награден с Grand Prix на ФАРА през 2015 г.

“Създаването на силен екип, добрата работа за стар и нов бизнес и показването на разнообразни и смислени ентрита в конкурсните формати у нас са основните ни цели, но няма да се ограничаваме само с тях – ще гледаме и отвъд границите граници за проекти, фестивали и клиенти. Най-важно за нас е да покажем, че две е повече от едно, да дадем най-доброто от синергията си за всеки клиент, който търси смислен, съвременен, красив и автентичен творчески подход в комуникацията си. “И, разбира се, да отворим, изпишем, изрисуваме и изснимаме нови светли страници от историята на творческата агенция с името на една от най-големите марки в нашия бранш”, допълва Иван.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Неизвестна картина на Реноар беше продадена на търг за 1,8 милиона евро