Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Може и без това
Въпросът „Какво е SEO?” до голяма степен остава без отговор – да се върнем малко назад, за да изясним какво е оптимизация на търсачките и каква роля играе за Google.
Google съществува, за да индексира, категоризира и ранкира информация. Когато някой потърси нещо, е работа на платформата да покаже най-релевантните уебсайтове на първите места, а след това да подреди останалите в списъка. За ракирането се използва алгоритъм.
За да се представяте добре в органичните резултати, Google трябва да види вас, вашия уебсайт и вашия бизнес като експерт в областта, в която оперира, и с релевантно и авторитетно съдържание. Трябва да се види, че се справяте отлично с това, което правите, че давате обещаната от вас стойност на общността си.
SEO е работата, която вършите, за да гарантирате, че Google или други търсачки виждат бизнеса ви в идеалната му светлина.
Проблемите на SEO-то
В повечето случаи задачите, свързани със SEO, се вършат за Google и никой друг, и то за да впечатлят алгоритъм, който никой не знае със сигурност как работи.
„Правейки SEO“, по същество плащате на някой друг, за да изглеждате добре в очите на Google. Премахвате фокуса си върху най-важната част от вашия бизнес – вашия маркетинг, и плащате на някой да ви постави на определено място. Но не сте го извоювали.
Така не печелите правото да сте наричани лидери в областта си, а само опитвате да улесните живота си, без никакви интелектуални инвестиции за разрастване на бранда.
Помислете си за това – когато „правите SEO“, не показвате, че сте експерти във вашата област и не отговаряте на въпросите на таргет аудиторията ви.
Игнорирайте SEO-то
Време е да се откажете от него напълно. Правете добър маркетинг и резултатите ви от SEO-то ще ударят тавана и утре, и в дългосрочен план.
SEO задачите трябва да се изпълняват, само когато е необходимо да се изчистват грешки. Когато маркетингът е добър, няма SEO задачи.
Ако позиционирате добре бизнеса си, ще генерирате съдържание, което ангажира аудиторията ви. Ще го споделите в социалните мрежи, ще изградите отношения, лоялните ви последователи ще споделят вашата информация с други такива, пораждайки вирусния ефект, който Google обича.
Ако изпълнявате обещанията си, ще имате щастливи клиенти, а щастливите клиенти ще ви препоръчат на други, с което ще се превърнат в бранд посланици неусетно.
Когато сте добри в това, което правите, не ви трябва SEO. Правете добър маркетинг и Google ще ви възнагради, дори отвъд най-смелите ви мечти.
По материал на Бет Хайнър, член на Entrepreneurs’ Organization, основател и главен изпълнителен директор на Due North, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.