Пет международни лектори гостуват на семинарния ден на ФАРА в Пловдив

Пет международни лектори гостуват на семинарния ден на ФАРА в Пловдив

Топ международни експерти от различни сфери на комуникационния бизнес са потвърдили участие в семинарната програма на 17-то издание на фестивала на Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) - ФАРА . Тя е основен акцент в събитието и ще се проведе на 16 септември (петък)

Фестивалът тази година се трансформира и се мести в Пловдив. Той ще бъде посветен на темата за Трансформацията на комуникациите и бизнес средата. Темата ще бъде разгледана и тълкувана от пет международни звезди от различни сфери на комуникационния бизнес, които ще вземат участие в най-атрактивната част от програмата – семинарния форум в Културен дом “Борис Христов” в Пловдив.

Акцент във форума е лекцията на Оливиеро Тоскани, чиято международно призната работа включва множество от най-разпознаваемите, противоречиви и запомнящи се рекламни кампании през последните десетилетия. Той е креативният двигател на някои от най-отличителните и атрактивни бранд кампании на Benetton, Esprit, Valentino, Chanel, Fiorucci. Проектите му за Benetton институционализират бранда със своята противоречива и смела фотография, вдъхновена от името United Colors of Benetton.

Друг участник в семинарната част е Хамиш Макрей - футуролог и визионер с доказано влияние за глобалната икономика. Макрей e един от най-уважаваните бизнес и финансови редактори, който работи като коментатор за английския вестник The Independent.  Той преподава в Lancaster University и е член на борда на директорите на Royal Economic Society. Последните му анализи са посветени на трансформациите в световната икономика, промените в икономическата мощ на Азия, както и на темата как технологиите си взаимодействат с човешкия капитал, за да създават конкурентни предимства. На ФАРА 2016 лекцията му ще бъде посветена на темата за бъдещето на комуникациите.

Още един участник в събитието е Сента Слингерланд, която в продължение на 8 години е Директор Бранд стратегии за Lions Festivals – организатор е на международно значими събития, като престижния международен фестивал на креативността Cannes Lions. Тя изиграва важна роля в трансформацията на Cannes Lions от едноседмично събитие за рекламисти в Кан, до институция и глобален стандарт за креативността. Слингерланд е също и главен редактор на месечното списание за реклама The Reel и редовен автор на Contagious Magazine. В началото на тази година работи в Бразилия, където консултира социални предприемачи в оформянето на техните бранд и бизнес стратегии. Сента редовно изнася вдъхновяващи лекции на теми като креативност и иновации на различни международни форуми. В своята лекция на ФАРА тя ще говори по темата “Как да печелим: бъдещето на печелившите проекти”.

Лектор във форума на ФАРА ще бъде и Лукас Конте – професионалист със сериозен и разнообразен опит в креативната сфера, дизайна и стратегическото планиране. Сред креативните агенции, за които е работил, са DDB (Berlin, Hamburg, Vienna, Milan), Jung von Matt Elbe, BRAINDS и Saatchi & Saatchi (London, Geneva, Milan, Rome). В момента той работи в Saatchi & Saatchi като Global Senior Strategic Planner за Европа и Азия и изпълнява ролята на директор Стратегическо планиране и член на управителния съвет на Saatchi & Saatchi Италия. Конте отговаря основно за препозиционирането и преоткриването на брандове с потенциал за реализиране на идеи, които променят целия бизнес. Проектите му имат десетки награди от фестивали като Cannes, D&AD, NY Festivals, Eurobest, EPICA, ADC и Golden Drum. През 2015 г. той е класиран на 7-мо място в световната класация за стратегически планьори Big Won. Лукас Конте съвместява работата си с редовни лекции като гост-преподавател в Университета за изящни изкуства в Берн, където преподава Комуникационен дизайн.

Всички лекции във фестивала ще представят различни експертни и професионални гледни точки към темата “Трансформация”, а целта ще е да се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и света, в който живеем. Амбицията на семинарният панел е да достигне с атрактивно съдържание до по-широката публика с лекции и практически семинари, водени от изброените специалисти, към чиито списък ще бъде добавено още едно име:

Ето и програмата

16 септември, петък

11:00 – 12:00 Хамиш Макрей

12:00 – 13:00 Сента Слингерланд

13:00 – 14:30 oбедна почивка

14:30 – 15:30 Оливиеро Тоскани

15:30 – 16:30 Лукас Конте

16:30 – 17:30 името предстои да бъде обявено

17:30 – 18:30 Cannes Lions 2016 – Film Lions Winners

В другите два дни на фестивала ще бъдат конкурсната програма, демо зоната и още професионални дискусии и работилници. Фестивалът предлага и два вида акредитации – пропуск само за семинарната част, отворена за по-широка публика (професионалисти, студенти, ученици и хора с интерес в сферата на рекламата и креативните индустрии) и акредитация за целия фестивал, който включва и покана за гала церемонията в съботната вечер.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“